Kampania Tom Ford jesień-zima 2013

Zimą Tom Ford zorganizował pierwszy masowy pokaz swojej marki. Tematem przewodnim były kontrasty - między komiksowymi motywami w stylu pop, a etnicznym miksem czerpiącym z wszelkich możliwych kultur. Podobnym eklektyzmem projektant wykazał się dobierając obsadę kampanii. Gwiazdę modelingu Zuzannę Bijoch stawia raczej na drugim planie, eksponując za to bliżej nieznaną Brytyjkę Gemmę Aichę Refoufi. Towarzyszą im: uznana modelka z Tanzanii Herieth Paul (reklamowała m. in. Diesel, Rier Island i cK One) i Koreanka Soo Joo, ostatnia sensacja wybiegów. Kariera Soo Joo ruszyła pełną parą dopiero kiedy modelka drastycznie rozjaśniła włosy i brwi. Blond Azjatka była wszechobecna w pokazach sezonu jesień-zima 2013, u Toma Forda prezentowała drugą sylwetkę.

Kontrowersyjny pokaz Tom Ford jesień-zima 2013 >>>

Zdjęcia z kampanii utrzymane są w charakterystycznym dla marki stylu. Białe, studyjne  tło skupia całą uwagę na eklektycznych stylizacjach. Za obiektywem stanął tradycyjnie sam Tom Ford. Jednocześnie z kampanią kolekcji damskiej, londyński dom mody lansuje także reklamy Eyewear i mody męskiej. Wystąpili w niej Juan Bettancourt, Oli Tyler i Conrad Bromfied. Warto zobaczyć ich w roli dżentelmenów w lakierkach z kokardkami (!).

Kampania Tom Ford jesień-zima 2013 w GALERII>>>