Nowości Zara 2021: kolekcja z Fruit Of The Loom

Projektanci Zara wiedzą, jak flirtować ze współczesnymi trendami i przekładać je na tę modę w zasięgu ręki. Tym razem postanowili sięgnąć po popkulturowy symbol, który wielu osobom może kojarzyć się z dzieciństwem, stylem vintage i ubraniami spod znaku DIY - chodzi o popularną markę Fruit Of The Loom. Hiszpańska sieciówka, która zaprosiła ją do współpracy, wykorzystała charakterystyczny owocowy logotyp "Fruitów", który stał się symbolem tej kolekcji i znów wybrzmiał jako główny element bluz, topów czy koszulek, a nawet bielizny. 

W kolekcji Zara x Fruit Of The Loom znajdziecie ubrania w pastelowej zieleni, bieli, cytrynowej żółci, neonowym różu. Wszystko to podane w formie luźnych streetwearowych zdjeć, na których widać barwne balony czy basen pełen owoców. 

Kolekcja zadebiutowała w mobilnej aplikacji Zara i można ją obejrzeć także na stronie internetowej popularnej marki. Ubrania z metką tej modowej współpracy kosztują od 59,90 zł (koszulka na ramiączkach) do 139 zł (bluza z kapturem). 

Nowości Zara na wiosnę 2021. 10 najpiękniejszych rzeczy z nowej kolekcji hiszpańskiej sieciówki, które chcemy mieć>>

Kolekcja Zara x Fruit Of The Loom / mat. prasowe

Fruit Of The Loom: dresy, bluzy, T-shirty. Fenomen marki

Fruit Of The Loom znane jest w Europie od ponad 30 lat, a ich ubrania można znaleźć w ponad 30 krajach (to zresztą jedna z wiodących marek na tym kontynencie z mocno rozwiniętą siecią hurtowni oraz centrum dystrybucyjnym w Kaiserslautern w Niemczech). Sama marka ma jednak o wiele dłuższą historię - powstała w 1851 roku w Warwick na Rhode Island, kiedy to bracia Benjamin i Robert Knight zdecydowali się kupić swój pierwszy młyn i zajęli się produkcją tkaniny bawełnianej. Dwadzieścia lat później Fruit of the Loom® było już znakiem towarowym. Wcześnie? Jak najbardziej. Jej właściciele zresztą podkreślają, że są jedną z "najbardziej historycznych marek na świecie – przed wynalezieniem żarówek, samochodów i telefonów"

Dziś marka kojarzy się między innymi z dresami, kolorowymi T-shirtami i bluzami, które wykonane są z bawełny i często służą jako baza dla innych projektów (np. koncertowego merchu czy customów). Słynne "Fruity", które są proste i oszczędne w designie, poznaje się po graficznej metce: są na niej owoce jak zielone, żółte i fioletowe winogrona oraz czerwone jabłko, które górują nad logotypem. "Pozostając wierni naszym korzeniom i bliskości naszego dziedzictwa, jesteśmy dumni z zapewniania autentycznej jakości, wartości i stylu. Jesteśmy pasjonatami i kierujemy się nimi; poświęcamy się wzbogacaniu życia naszych klientów poprzez komfort, osiągnięcia i zabawę. Fruit of the Loom® jest częścią Berkshire Hathaway Group. Przynależność do organizacji Berkshire Hathaway, zapewnia bezpieczeństwo finansowe i solidne podstawy, na których możemy budować przyszłość" można przeczytać na stronie marki. 

11 sukienek w kwiaty, które założyłaby Carey Mulligan w filmie ,,Promising Young Woman">>