Zalando, jedna z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych, przedstawia najnowszą kampanię „Liczą się chwile”. Jej narracja poprowadzona została wokół emocji, które towarzyszą ludziom względem ich ulubionych ubrań i dodatków. Widzowie spotu telewizyjnego zostają zabrani w podróż w czasie, która ma miejsce za każdym razem, gdy w ręce wpada nam ukochany przedmiot. Przed oczami stają wspomnienia związane z wyjątkowymi chwilami. Ta niewidzialna więź sprawia, że pamiętamy o chwilach, które liczą się dla nas najbardziej. Chwilach pełnych wzruszeń i radości.

Sara Spannar, VP Global Marketing: "Przez nasze kampanie chcemy pokazać, że moda to istotna część życia naszych klientów. Główną ideą świątecznej edycji jest pokazanie, jak ubrania z przedmiotów codziennego użytku zmieniają się w skarby o sentymentalnej wartości. Miłość, którą czujemy, nie jest zawarta w samym przedmiocie, ale w sytuacjach, które z nim przeżyliśmy lub w osobie, która nam go podarowała. Ponieważ okres świąteczny jest czasem spotkań i prezentów, chcieliśmy zainspirować naszych klientów, aby zobaczyli, że odzież może być czymś więcej niż "tylko ubraniami" - może być również ciepłymi wspomnieniami.” Życie w kampanię tchnęły zdjęcia wykonane przez fotografkę Nadine Ijewere i emitowany w telewizji i social mediach spot w reżyserii Antona Tammi. Jedną z głównych ról grają tam stylizacje pochodzącego z Londynu Nathana Kleina. Za magiczny klimat kreacji odpowiada utwór ‘Dreams’ irlandzkiego zespołu The Cranberries. Kampania “Liczą się chwile” zaplanowana została na wiele formatów: od spotów w reżyserii Tammi i fotografii Ijewere, po Personalized Marketing, Social Paid & Owned, Onsite, App i kanały społecznościowe Zalando.

Kampania powstała we współpracy z agencją kreatywną Anomaly Berlin. Świąteczna kolekcja jest już dostępna na www.zalando.pl.

#CherishTheMoment #Zalando