W nowej kolekcji marki Wittchen główną rolę ma grać linia Signature, dla której kluczowymi elementami będą torby z cielęcej skóry sygnowane charakterystycznymi monogramami. Stąd też w kampanii powrót do tradycji zdjęć studyjnych, które pozwolą na pierwszym planie wyeksponować wiodące detale luksusowych dodatków. Plenerowe zdjęcia mogłyby rozproszyć ten przekaz i odwrócić uwagę widza od kluczowych produktów.

 - Chcieliśmy zwrócić maksymalną uwagę widza na produkt, a dokładnie na linię "Signature". Dlatego zrezygnowaliśmy z ekskluzywnych wnętrz i dużej scenografii. – mówi Gosia Growińska, manager ds. wizerunku marek grupy Wittchen. - Kreację wizerunku w tym sezonie skupiliśmy na Monogramie Wittchen.

W skład monogramu wchodzą cztery elementy logotypu marki: herb z inicjałami Jędrzeja Rafała Wittchen (założyciela i prezesa firmy), broniące go lwy, korona oraz „W” jako pierwsza litera nazwy firmy. Wygląda na to, że marka chce pozycjonować się blisko wartości takich jak luksus, rzemiosło, tradycja, szlachetność. Mamy nadzieję, że nie ograniczy się to tylko do monogramu...

Obejrzyjcie kampanię w galerii (mamy też dla Was backstage!). Za obiektywem aparatu stanął Robert Wolański, z którym marka współpracuje przy wszystkich swoich kampaniach. Stylizacją zajęła się Anna Męczyńska, a za kreację i koncepcję sesji odpowiada Gosia Growińska.

Zdjęcia: Robert Wolański

Stylistka: Anna Męczyńska

Asystentka: Ewa Pałdyna

Makijaż: Joanna Bernacka

Fryzura: Emil Zed

Modele:

Olivka / Modelplus

Peter / Kult Model Agency