Okienko 1: Space for Love

W pierwszym pomieszczeniu wita nas szczęśliwa, wielopokoleniowa rodzina. Okienko z numerem 1 to opowieść o miłości, zaufaniu, więziach, tradycji... W roli pani domu wystąpiła top modelka Edita Vilkevičiūtė, którą z pewnością nie raz dostrzegliście na wybiegach takich domów mody, jak Balenciaga, Chanel czy Miu Miu. W roli pana domu wcielił się Jason Morgan, gwiazda okładek męskich magazynów o modzie. 

Space for love to miejsce na klasykę: eleganckie męskie sztyblety, wytworne, skórzane kozaki na obcasie i ponadczasowe botki. W świątecznej kolekcji marki Lasocki nie zabrakło także koloru miłości. Głęboka czerwień pokryła torebki na łańcuszku i czółenka

Okienko 2: Space for Joy

W Space for joy dominują stylowe, inspirujące it-girls. W rolach głównych wystąpiła Birgit Kos, znana ze współpracy z Tomem Fordem i Loane Normand, wcześniej związana z markami Chanel, Prada i Boss. 

Prócz wzajemnej sympatii, łączy je zainteresowanie modą i najnowszymi trendami. Lubią eksperymentować ze stylem, a moda to dla nich synonim wolności i dobrej zabawy

Zgodnie z tą myślą w świątecznej kolekcji marki znalazły się najpopularniejsze wśród modowych influencerek modele. Kowbojskie botki z klamrą przypominającą ostrogę, szpilki pokryte połyskującym materiałem, supermodne combat boots i uwielbiane od lat muszkieterki. Dodatkowo, Brigit Kos i Loane Normand odkrywają przed nami również akcesoria - skórzane rękawiczki i wysadzane perełkami opaski do włosów. To idealny pomysł na świąteczny prezent!

Zbliżające się Święta to czas pełen magii, ciepła i niezapomnianych chwil, dzielonych z najbliższymi. I to właśnie one stały się głównym tematem świątecznej kampanii Lasocki, Winter Stories, prezentowanej przez CCC 

Okienko 3: Space for Energy 

W pokrytym czerwienią apartamencie królują mężczyźni. To miejsce poświęcone energii, temperamentowi, wyrazistym osobowościom, odwadze i ekspresji. W rolach głównych: Adrian Chabada (współpracował m.in. z domem mody Burberry) i Matthias El Koulali, który stworzył mnóstwo przepięknych edytoriali dla najważniejszych marek fashion

Kolekcja męska? To przewrotne połączenie klasyki i nowoczesności. Ponadczasowe formy urozmaicono o ciekawe sznurowadła i kolorowe detale. W męskiej kolekcji Lasocki nie zabrakło również eleganckich sztybletów. 

Okienko 4: Space for Individuality

Świąteczna kampania marki nie mogła powstać bez udziału ambasadorki, Małgorzaty Kożuchowskiej. Space for Individuality to miejsce, w którym dominuje samoświadomość. 

Małgorzata Kożuchowska zachęca do poszukiwania swojego stylu, własnego „ja” i stworzenia świata, w którym będziemy czuć się bezpiecznie i wyjątkowo

W kolekcji znalazły się oczywiście uwielbiane przez aktorkę klasyczne szpilki, muszkieterki z bardzo wysoką cholewką, baleriny na niewielkim obcasie, które wyglądają pięknie zarówno z dżinsami, jak i garniturami, a także must have miłośniczek stylu casual - trapery na grubej podeszwie w modnym, beżowym odcieniu. 

Całą świąteczną kolekcję marki Lasocki, a także kampanię "Winter Stories" odkryjecie na stronie ccc.eu/pl/prezenty-świąteczne oraz w aplikacji marki.