Supermodelka Heidi Klum zaczęła współpracę z Jordache pięć lat temu. Teraz weźmie udział w największej akcji promującej jeansy tej firmy.

Zdjęcia do kampanii zostały wykonane przez Rankina, a choreografia do reklamy stworzona przy współpracy z Mią Michaels (jurorką amerykańskiej edycji „So you think you can dance”). W obu przypadkach ujrzymy Heidi tryskającą energią i w doskonałym humorze.

„Klum jest nie tylko perfekcyjną modelką i projektantką ale również znakomitą tancerką, jest w stanie wytrzymać wiele godzin prób”- chwali Heidi prezes Jordache Liz Berlinger w rozmowie z WWD. "Tańczyła przez cały dzień w dwunastocentymetrowych szpilkach! Chciałabym poruszać się z taką łatwością jak ona”.

Już niedługo będziemy mogli zobaczyć modelkę w czterech rodzajach jeansów, nie tylko klasycznych, ale również kolorowych i typu skinny.