Jeśli sądziliście, że Victoria Beckham nie ma poczucia humoru to jesteście w dużym błędzie. 44-letnia Brytyjka co jakiś czas zaskakuje swoich fanów kolejnym żarcikiem, co mocno kontrastuje do jej sztywnych póz (bez uśmiechu) przed fotografami. Teraz znów jest głośno o pani Beckham, ale nie ze względu na krytykę czy wpadkę. Była Spicetka właśnie świętuje 10 lat istnienia swojej autorskiej marki. Z tego powodu powstała sesja zdjęciowa, którą możecie już zobaczyć na kanałach społecznościowych brandu. Jaki był pomysł na fotografie? Zobaczcie poniżej.

Victoria Beckham znów pozuje w gigantycznych torbach! Jej marka świętuje 10 lat istnienia na rynku.

Pamiętacie słynną kampanię Marca Jacobsa z 2008 roku (zobacz poniżej)? Branża mody oniemiała, gdy zobaczyła zdjęcie, na którym nogi Victorii Beckham wystawały z dużej papierowej torby z logotypem projektanta. To jedna z najbardziej charakterystycznych i najgłośniejszych fotografii autorstwa Juergena Tellera. Po 10 latach od tamtej sesji, Niemiec znów spotkał się na planie z Victorią. Z okazji okrągłej rocznicy brandu "Victoria Beckham" postanowiono odtworzyć kultowe kadry sprzed lat. Spokojnie, Beckham dostała zgodę od Jacobsa na powtórzenie tego dzieła ("Marc dał mi swoje błogosławieństwo"), więc nie ma szans na żaden skandal związany z kopiowaniem kadrów sprzed lat.

"Kiedy dekadę temu uwieczniono mnie jak wydostaje się z torby Marca Jacobsa to był mój początek w branży mody. Autorem tego zabawnego i jakże ironicznego, a także niesamowitego kadru był Juergen Teller. Wtedy wyszło to tak, jakbym miała sama pokazać swoją autorską kolekcję. Więc jaki jest lepszy sposób na zilustrowanie historii mojej marki niż przez odtworzenie tego ujęcia? Z tą różnicą, że teraz widzimy torbę z moim nazwiskiem" - powiedziała Victoria Beckham. Fani Beckham są zachwyceni, ale pojawiają się również negatywne komentarze na temat tej kampanii.

To nie wszystko, z okazji urodzin marki Victoria Beckham wypuściła również limitowaną edycję t-shirtów ze zdjęciem promocyjnym. Koszt? 150$, czyli ok. 560 zł.

Czytaj również: Czego możemy nauczyć się od Victorii Beckham? >>

Victoria Beckham w obiektywie Juergena Tellera.

Kampania Marc Jacobs z Victorią Beckham (2008 rok).