Podczas prestiżowych Tygodni Mody z zapartym tchem czekamy na nowe kolekcje projektantów, zaglądamy też za kulisy, gdzie uwijają się makijażyści i fryzjerzy. Równie ekscytujące jest też to, co dzieje się podczas wydarzeń między pokazami i na ulicach miast, gdzie podpatrywać możemy street style. Nie inaczej było podczas London Fashion Week – tam również sporą uwagę przykuły eventy, np. impreza z okazji 10-lecia marki Victorii Beckham. Dekadę temu była Spice Girl zaczynała od skromnej kolekcji zaledwie dziesięciu sukienek. Nikt wtedy nie przypuszczał, że piosenkarka wyrobi sobie w świecie mody taką markę, a sygnowane przez nią produkty, staną się obiektem pożądania. Niezależnie od tego, czy inicjały VB znajdują się na ubraniach, czy na kosmetykach jakie powstały we współpracy z Estée Lauder – na fashionistki działają elektryzująco.

Elektryzująco prezentowała się też pani Beckham podczas jubileuszowego przyjęcia. W białej smokingowej, choć co intrygujące – oversize’owej marynarce i złotych spodniach projektu jej własnej marki wyglądała stylowo i elegancko. Victoria Beckham próbuje wypromować nowy trend – spodnie legginsy z rozcinanymi u dołu nogawkami. Podczas londyńskiego Tygodnia Mody zaprezentowała ten model w kilku odsłonach. Poza złotą, wieczorową wersją, mogliśmy jeszcze zobaczyć czarny i błękitny model.
Nawet po tylu latach od zakończenia działalności Spice Girls, Beckham wciąż na nowo udowadnia, że zasługuje na przydomek Posh Spice.