W przeciwieństwie do niemal wszystkich innych domów mody i luksusowych marek, Valentino nigdy nie stworzyło własnej linii kosmetyków. Choć wracając pamięcią do przeszłości... włoski dom mody nawiązał już romans z sektorem urody. Od lat 70. XX wieku, marka tworzy unikatowe kompozycje zapachowe. Ostatnią z nich były perfumy ,,Voce Viva" z Lady Gagą w roli ambasadorki.

Kremy, które działają jak instagramowy filtr. Poprawiają wygląd cery bez podkładu

Valentino Beauty: jakie produkty znajdziemy w kolekcji włoskiego domu mody?

Wyjątkowość, ekstrawagancja i eksperyment — te słowa mają doskonale odzwierciedlać to, czego dokonał Pierpaolo Piccioli. Słowem kluczowym jest eksperyment, ponieważ Valentino Beauty zadebiutuje z 50 odcieniami podkładu, 40 barwami szminek oraz wielofunkcyjnymi produktami, które oddają wolność i indywidualizm, jakie znajdują się u podstaw domu mody. Asortyment ma obejmować kosmetyki dla wszystkich — niezależnie od płci, wieku czy kultury. Duch gender fluid i nie tylko jest również obecny w kampanii, w której wystąpiło kilkanaście różnorodnych twarzy.

Opakowania szminek oraz palet będą dostępne w opakowaniach wielokrotnego użytku, aby zwrócić uwagę konsumentów na ekologię, ale także zachęcić do miksowania oraz dopasowywania według własnego gustu i potrzeb.


Valentino Beauty zadebiutuje 31 maja w londyńskim Selfridges. Przedsprzedaż na amerykańskiej stronie internetowej Valentino rozpocznie się 1 czerwca, a do wybranych sklepów w USA i Europie trafi na przełomie sierpnia i września.

Perfumy z ogonem – 7 zniewalających, trwałych zapachów, które nie odstąpią cię na krok

"Crystal skin" to najnowszy trend beauty prosto z Korei. Na czym polega? Dowiedz się, jak uzyskać naturalny efekt glow