Answear ogłasza: Lifespiration Starts Here

Żyj na własnych zasadach, odważ się na zmiany, spełniaj swoje marzenia, działaj! Do tego wszystkiego zachęca Cię Answear w ramach swojej odświeżonej strategii i nowej kampanii Lifespiration Starts Here. Znany sklep internetowy pragnie oferować Ci nie tylko trendy i topowe produkty, od koszulek męskich i damskich, okryć wierzchnich, odzieży klasycznej, outdoorowej, sportowej czy różnorodnych akcesoriów, jak https://answear.com/k/ona/akcesoria/portfele, ale przede wszystkim INSPIROWAĆ. Służy temu między innymi pełen pozytywnych emocji i kobiecej energii spot, w których pojawiają się autentyczne bohaterki, indywidualistki, realizujące swoje cele i odnajdujące prawdziwą pasję w życiu. Na ekranie widzimy działaczkę społeczną, zawodniczkę rugby i prezeskę fundacji Kulawa Warszawa Izabelę Sopalską-Rybak, choreografkę, promotorkę kultury ballroom i tańca Vogue Bożenę Wydrowską oraz pięściarkę, zawodową mistrzynię Europy w boksie Sashę Sidorenko. Dziewczyny są świadome swojej wartości, nie boją się łamać schematów i mają odwagę sięgać po więcej. Są prawdziwą lifespiracją!

Czym są lifespiracje?

Ale czym właściwie jest to słowo, które wibruje w naszych głowach i rozpala do działania? Lifespiracje to neologizm, kreatywna gra słów powstała na potrzeby nowej strategii Answear, która zagości w komunikacji marki na dłużej. Lifespiracje można interpretować jako inspiracje do życia na własnych zasadach, które motywują nas do poszukiwania nowych możliwości, spełniania marzeń, wybudzenia się z marazmu. Jak wyjaśnia Katarzyna Kaczmarczyk, Marketing Manager Answear.com:

„W ramach nowej komunikacji – Answear.com staje się, oprócz sklepu z modą, miejscem LIFESPIRACJI – czyli „inspiracji do życia na własnych zasadach”. Wskazujemy gotowe rozwiązania jak żyć ciekawiej, odważniej i jeszcze bardziej aktywnie. Wchodzimy w dialog z kobietami - które stały się obecnie naszą główną grupą klientów i poprzez swoje pasje, życie prezentują wszystkie wartości marki. Są pełne „lifespiracji”, mają kobiecy pazur i wyznaczają swoje zasady gry.”

Daj się zainspirować zdjęciami uczestników konkursu Lifespiration Starts Here

W ramach nowej strategii Answear.com nie tylko hipnotyzuje pełnym energii spotem – na stronie marki pojawiły się nowe, inspirujące treści, oferta sklepu już wkrótce powiększy się o asortyment z kategorii „lifestyle”, z kolei klienci i fani już teraz mogą pokazać swoje lifespiracje i spełnić swoje marzenia – w ramach międzynarodowego konkursu fotograficznego Lifespiration Starts Here. Answear chce być bliżej konsumentów, pragnie zobaczyć co dodaje im skrzydeł w codziennym życiu i pokazać, że wokół siebie mogą odkryć wiele nowych możliwości. Zasady konkursu są niezwykle przejrzyste: wystarczy zrobić zdjęcie lub nakręcić video o inspirującym przekazie.

Dla każdego inspiracje mogą oznaczać co innego – jednych zachwyci piękno przyrody, inni uwiecznią radość płynącą z rodzinnych spotkań czy błogi nastrój wolnego czasu. Gotową pracę należy umieścić na swoim Instagramie, dodając #lifespirationstartshere i oznaczając profil @answear. Konkursowe prace oceni międzynarodowe jury, w którym znalazły się ekspertki, wyjątkowe kobiety pełne pasji. Wśród nich: Polina Nenia – dziennikarka i gwiazda ukraińskiej telewizji, walcząca o prawa kobiet; Simona Dyankova - kapitan narodowej drużyny gimnastycznej Bułgarii; Agata Stankiewicz - finalistka " Bake Off - Ale Ciacho" i autorka książek pełnych słodkich wypieków oraz Urszula Sulej-Cholewa - Art Director Answear.com.

Na podzielenie się swoimi lifespiracjami masz czas do 30 listopada 2021. Może to właśnie odpowiedni moment, aby odkryć nowe możliwości i szanse, jakie daje Ci los? Nagrodą główną jest 5000 zł na spełnienie swoich marzeń, sklep oferuje także nagrody dodatkowe, czyli bony na zakupy. Do dzieła!

***

Answear.com to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 400 światowych marek. W ofercie można znaleźć wyselekcjonowane kolekcje damskie, męskie i dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear.com działa na 8 rynkach, a w planach ma start w kolejnych.

Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje.

Wszystkie produkty wchodzące w skład zamówienia są wysyłane w jednej paczce – w trosce o środowisko i dla wygody klientów. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach.