Aż 64 % kobiet nosi biustonosz w złym rozmiarze, a 29 % celowo wybiera nieodpowiedni rozmiar, żeby uzyskać ich zdaniem lepszy efekt. Tak wynika z badań, które prowadzi Triumph od 2013 roku. Często nie zdajemy sobie sprawy, że dobór odpowiedniego biustonosza jest niezwykle ważny. Jest on nie tylko bazą stroju, ale też pewności siebie. 

Z okazji 100. urodzin biustonosza, zespół projektantów marki, postanowił zmierzyć 100 000 kobiet. Akcja "Przymierz się do pięknych kształtów” właśnie zaczęła się w Polsce.

Dizajnerzy Triumph tworząc nowe kolekcje zawsze pamiętają o nowych technologiach. Starają się by fason bielizny był wygodny w użytkowaniu i starannie dobierają materiały. Najnowsza kolekcja na sezon jest tego dowodem.

Bielizna z charakterystyczną koroną na metce w sezonie wiosna-lato 2014 utrzymana jest w jasnych, pastelowych barwach, przełamanych intensywną fuksją. Wysokie majtki i dopasowane body sprawią, że każda kobieta poczuje się w nich zgrabniej. W kolekcji pojawiają się także klasyczne fasony biustonoszy i fig. Delikatne koronki świetnie wyglądają w połączeniu z gładkimi wstawkami z elastycznego materiału.

Kolekcja Triumph wiosna-lato 2014 – GALERIA >>