Popularne marki robią wszystko, żeby pozycjonować się coraz wyżej na rynku. Wizerunkowo wielu udaje się to doskonale i trzeba przyznać, że działania Topshopu są w tym przypadku wzorcowe. Po tym jak brytyjska marka z kolekcją Unique odniosła sukces na londyńskim tygodniu mody, a potem nawiązała współpracę z JW Andersonem, tym razem szykuje mocny shoppingowy krok. 11 lutego tymczasowy butik Topshopu pojawi się w luksusowej Galerii Lafayette w Paryżu!

Sklep zajmie ok. 35 metrów kwadratowych II piętra galerii. W jego ofercie znajdą się najlepsze linie kolekcji marki na wiosnę-lato 2013, a zakupy będzie można robić do 2 marca, gdy pop up store zniknie z Lafayette. Czy na zawsze? Wszystko wskazuje na to, że Topshop planuje ekspansję na francuski rynek i zaczyna naprawdę mocnym uderzeniem (pop up store będzie pierwszym oficjalnym sklepem marki we Francji). Nie każda sieciówka (nawet za ogromne pieniądze) dostaje prawo debiutu w jednym z najbardziej luksusowych centrów handlowych na świecie. Tak więc chapeau bas!