Obejrzeliście już wszystko na Netflix? Tak naprawdę to niemożliwe, ale wiele osób kwarantanne spędza właśnie na kanapie czy w łóżku oglądając kolejne seriale i filmy na słynnej platformie streamingowej. Serwisy VOD od kilku miesięcy odnotowują wzrost nowych użytkowników i czasu spędzanego na odtwarzaniu kolejnych tytułów. Na dodatek, co tydzień pojawiają się kolejne nowości od Netflix. Jedna z premier okazała się hitem ostatnich tygodni. 

Netflix: nowości na maj 2020. Co warto obejrzeć? >>

Ten film Netflix pobił wszelkie rekordy oglądalności. Nowy hit platformy z ponad 90 milionem wyświetleń?

Uwaga, nie chodzi o żadną komedię, dokument, czy film o miłości. Na Netflix króluje teraz produkcja sensacyjna! I to z udziałem Chrisa Hemswortha. Tak, chodzi o tytuł "Tyler Rake: Ocalenie", który od kilku tygodni jest dostępny na platformie. Możliwe, że nowy film Netflix zostanie najchętniej oglądaną produkcją w historii tego serwisu. Przewiduje się, że w ciągu czterech tygodni od premiery (czyli od 24 kwietnia) tytuł zdobędzie ponad 90 mln wyświetleń - o czym informuje sam Netflix na swoim Twitterze. 

O czym jest hit Netflix "Tyler Rake: Ocalenie"? To historia o nieustraszonym najemniku, który przyjmuje zlecenie odbicia z rąk porywaczy syna barona narkotykowego. Mężczyzna "nie zdaje sobie sprawy, jak ogromnego ryzyka się podejmuje. Realizacja tej śmiertelnie niebezpiecznej misji w mrocznym półświatku handlarzy bronią i narkotykami graniczy z niemożliwością i na zawsze odmienia życia Rake’a i porwanego chłopca". Jak już wspomnieliśmy, w roli głównej wystąpił Chris Hemsworth. Za reżyserię odpowiada Sam Hargrave ("Atomic Blonde", "Ptaki Nocy (i fantastyczna emancypacja pewnej Harley Quinn)", "Deadpool 2"), a za scenariusz Joe Russo ("Avengers: Koniec gry", "Avengers: Wojna bez granic", "Kapitan Ameryka: Wojna bohaterów", "Kapitan Ameryka: Zimowy Żołnierz", "Bogaci bankruci").

Przypomnijmy, w 2019 roku najpopularniejszym filmem Netflix był "Zabójczy rejs" z Adamem Sandlerem i Jennifer Aniston. Komedię wyprodukowaną przez platformę obejrzało 31 milionów użytkowników w ciągu trzech dni od premiery.