Boom na „pielęgnacyjne DIY” mogłyśmy zaobserwować właśnie w minionym roku, z powodu ograniczonego dostępu do salonów spa i profesjonalnych usług kosmetycznych. Współczesne domowe sposoby na piękną skórę znacząco różnią się jednak od tradycyjnych metod naszych babć. Dostęp do najbardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych pozwala nam samodzielnie przeprowadzać zabiegi, z których dotąd skorzystać można było wyłącznie w profesjonalnych salonach piękności. Najlepszym przykładem mogą być te wykorzystujące prąd galwaniczny i właśnie tak działa urządzenie ageLOC® Galvanic Body Spa od Nu Skin®. W połączeniu z dwoma przeciwstarzeniowymi produktami do ciała: ageLOC® Body Shaping Gel i ageLOC® Dermatic Effects urządzenie to stanowi nieodzowne wsparcie w codziennej walce o gładsze i bardziej jędrne ciało.

Pożegnaj „pomarańczową skórkę”

Odpowiedzialność za pojawienie się na skórze cellulitu zwykle zrzucana jest na nadwagę. To jednak mit, gdyż może być on również zmorą kobiet uprawiających sport i prowadzących aktywny tryb życia. Do najbardziej skutecznych sposobów zmniejszania jego widoczności należy aktywizowanie komórek właśnie poprzez wykorzystanie prądu galwanicznego. Optymalnie dopasowany pulsacyjny prąd pomaga pobudzić skórę do oczyszczenia i odświeżenia, redukując jednocześnie widoczne oznaki jej starzenia się.

"Dla uzyskania optymalnych efektów, zaleca się stosowanie ageLOC® Galvanic Body Spa wraz z ageLOC® Body Shaping Gel trzy razy w tygodniu, na skórze ud, ramion, pośladków i brzucha. AgeLOC® Body Shaping Gel to produkt o intensywnym działaniu, którego unikalna formuła, w połączeniu z prądami wspomagającymi penetrację składników, pozwala zmniejszać widoczność cellulitu i uelastyczniać skórę, wyrównując jej koloryt i przyczyniając się do ogólnej poprawy jej wyglądu." – tłumaczy Bianka Juhász, ekspertka Nu Skin®. 

Codzienne nawilżanie skóry

Zdrowy, promienny wygląd skóry zależy także od jej odpowiedniego nawilżenia. Tam, gdzie pojawia się cellulit warto stosować produkty, które nie tylko niwelują uczucie przesuszenia, ale także pozytywnie wpływają na jędrność i elastyczność skóry. ageLOC® Dermatic Effects to lekka nawilżająca emulsja, która dzięki unikalnej formule pomaga zmniejszać widoczność tkanki tłuszczowej i cellulitu oraz poprawiać kontur ciała. Zawarte w emulsji składniki pomagają usprawnić obrót komórkowy, niezbędny dla naturalnie promiennej skóry, a wykorzystanie technologii natychmiastowego rozpraszania światła sprawia, że skóra natychmiast zyskuje bardziej gładki i aksamitny wygląd.

Najlepsze urządzenia do domowej pielęgnacji

O skuteczności innowacyjnych rozwiązań w zakresie pielęgnacji urody oferowanych przez firmę Nu Skin® świadczy również fakt, iż została ona już po raz czwarty z rzędu uznana przez Euromonitor International Ltd¹ za „światową markę numer jeden”² w kategorii urządzeń do pielęgnacji urody. Poza ageLOC® Galvanic Spa, w portfolio Nu Skin® znajdują się uhonorowane licznymi nagrodami systemy: ageLOC® Body Spa, ageLOC® LumiSpa, ageLOC® LumiSpa Accent oraz najnowszy, ageLOC® Boost, wykorzystujący unikalną technologię zmiennych prądów mikropulsacyjnych, pozwalających uwydatniać naturalny blask skóry. Wszystkie te urządzenia powstały z myślą o zaawansowanej pielęgnacji, ze szczególnym uwzględnieniem najważniejszych aspektów, takich jak gładkość, oczyszczanie, ujędrnianie, nawilżanie czy zmniejszanie widoczności zmarszczek i bruzd. 

Bianka Juhász, Product Specialist w Nu Skin® Eastern Europe – z wykształcenia inżynier biochemii, kosmetyczka z wieloletnim doświadczeniem. Entuzjastka pielęgnacji, która wierzy w całościowe podejście: zadbaj o swoją skórę zarówno od zewnątrz, jak i od środka.

Ceny produktów:

ageLOC® Galvanic Body Trio (zestaw) – 2 196,51 zł (urządzenie ageLOC® Galvanic Body Spa, ageLOC® Body Shaping Gel – opakowanie 150 ml, ageLOC® Dermatic Effect – opakowanie 150 ml).

Więcej informacji o produktach znajdziesz na www.nuskin.com

¹ Raporty Euromonitora to jedne z najbardziej kompleksowych analiz rynkowych sektora produktów i urządzeń do pielęgnacji skóry.

² Źródło danych: Euromonitor International Limited; dotyczy wartości sprzedaży detalicznej (Retail Value RSP); wszystkich kanałów sprzedaży; okres od 2017 do 2020 roku. Obejmuje systemy urządzeń do domowej pielęgnacji skóry, które są oferowane lub rekomendowane do stosowania z preparatami tej samej marki aplikowanymi na skórę. Na podstawie metodologii badawczej właściwej firmie Euromonitor, styczeń-marzec 2021. Sprzedaż urządzeń do domowej pielęgnacji skóry obejmuje także elektryczne produkty oczyszczające do twarzy, zdefiniowane w bazie danych Passport; ta kategoria nie obejmuje produktów do pielęgnacji/usuwania włosów, golarek do ciała ani urządzeń do higieny jamy ustnej.