Historia włoskiej marki Diadora sięga 1948 roku. Przedsiębiorstwo z Caerano di San Marco zaczynało od produkcji butów do wspinaczki górskiej. W latach 60. Diadora zaczęła produkcję sprzętu narciarskiego, a dekadę później zajęła się odzieżą piłkarską, tenisową, którą produkuje do dziś. Diadora to również kolekcje modowe i lifestyle’owe reprezentowane przez linię Heritage, która charakteryzuje się nowoczesnym stylem.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez @diadoralifestyle Mar 20, 2020 o 8:00 PDT

Z kolei Sportswear to kolekcje najmocniej zorientowana na streetwear, przemawiające do nowego pokolenia młodych konsumentów poprzez kultowe produkty i współpracę z projektantami. Jak donosi serwis whowhatwear.com, w sezonie wiosna-lato 2020 nastąpi powrót modeli retro i butów inspirowanych tenisem. Ten rok będzie złotą erą dla cieńszych, lżejszych modeli z lat osiemdziesiątych. Redaktorzy modowi wieszczą, że Diadora ma szansę stać się marką, która będzie przebojem kolejnych sezonów. Brand wypuścił niedawno unisexowe, multi-kolorowe buty Alpaca:

Tymczasem jednymi z najbardziej pożądanych modeli sneakersów w tym sezonie są szary New Balance 990v5 i wykonane z wegańskiej skóry buty Veja. Francuska firma Veja szczyci się tym, że w etyczny sposób pozyskuje surowce potrzebne do produkcji butów. Ich proste modele influencerki zestawiają ze zwiewnymi sukienkami, cygaretkami i zwykłymi dżinsami. Veja ma to do siebie, że pasuje niemal do każdej stylizacji.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez VEJA (@veja) Mar 19, 2020 o 11:00 PDT