Historia Thomasa Burberry'ego, założyciela domu mody Burberry, rzeczywiście nadaje się na niejeden film. W 1856 roku zdecydował się założyć własną markę, w 1879 roku wynalazł on wodoodporną, bardzo trwałą i oddychającą tkaninę nazwaną gabardyną, z której tworzył (teraz już kultowe) trencze. Później ministerstwo wojny zleciło mu dostosowanie płaszczy oficerów brytyjskich do frontowych warunków. Ten barwny życiorys wykorzystał reżyser Asif Kapadia (twórca między innymi słynnego filmu dokumentalnego o Amy Winehouse) i stworzył krótkie wideo The Tale of Thomas Burberry, które stało się świąteczną kampanią brytyjskiego domu mody. Scenariusz napisał do niego Matt Charman, dodając fikcyjne wątki miłosne. Samego Thomasa zagrał irlandzki aktor Domhnall Gleeson, a w rolę jego pierwszej miłości wcieliła się Sienna Miller. W filmie zobaczyć można także Dominica Westa (w roli Sir Ernesta Shackletona) oraz Lily James.