Zanim świat z powrotem na pełnych prawach odda nam wiosnę, zamiast na ulicach, wiosenne stylizacje testujemy jedynie w domu przed lustrem. No dobra, nie tylko, przecież zostaje jeszcze Instagram. Wasz strój zobaczy tam prawdopodobnie więcej osób niż gdybyście w zwyczajnych okolicznościach wystroiły się w niego do pracy, czy na imprezę z przyjaciółmi. Jeśli więc do tej pory w poczuciu całkowitego bezsensu podobnej operacji powstrzymywałyście się przed inwestycją w sezonowe nowości, radzimy wam jeszcze raz dobrze to przemyśleć. Zakupy (oczywiście online) poprawią wam humor i dodadzą pewności siebie, sprawiając, że odliczanie do normalności stanie się chociaż trochę bardziej znośne. 

Jest jeszcze jeden powód, aby właśnie teraz „wrzucić do koszyka” jedną z modnych sukienek Mohito. Do każdego zamówienia zrealizowanego przez oficjalną stronę polskiej sieciówki, w prezencie dorzucamy losowo wybrany magazyn ELLE (wydanie 4/20), Glamour (wydanie 4/2020) albo Gala (wydanie 6/20). Akcja odbywa się na terenie całej Polski i trwa aż do wyczerpania zapasów, czyli rozdania ostatniego z 15 000 przeznaczonych na ten cel egzemplarzy. 

To co, gotowe na zakupy? Oto kilka modeli sukienek, które same mamy obecnie na swojej liście życzeń:

Kolor w centrum uwagi 

I to nie byle jaki, bo ten, na punkcie którego oszalała cała branża. Chociaż oszalała już kilka miesięcy temu, popularność fioletu, bo o nim mowa, nie słabnie. Wręcz przeciwnie! Urokowi dziewczęcej barwy rozbielanej jagody ulega coraz więcej stylistek i influencerek. Liliowe ubrania znajdziecie teraz w większości sieciówek. My waszej uwadze chciałyśmy zwrócić przede wszystkim prostą sukienkę z ołówkowym dołem od Mohito. Warto mieć ją w swojej szafie nie tylko dlatego, że przyjdzie do was razem z najnowszym wydaniem jednego z magazynów naszego wydawnictwa: 

 

 

Porcelanowa biel

A jeśli nie pastelowy fiolet, to koniecznie biel. Białe sukienki to bowiem rozwiązanie, do którego w swoich kolekcjach na wiosnę i lato 2020 zachęcają wszyscy niemalże topowi projektanci. Pojawiły się one na wybiegach takich domów domów mody jak Alexander McQueen, Erdem, Zimmeramann, Givenchy, czy Louis Vuitton i natychmiast zjednały sobie serca najbardziej wpływowych influencerek. W Mohito wypatrzyłyśmy między innymi ażurową mini z dekoracyjną stójką wpisującą się w założenia tego eterycznego trendu: 

Retro grochy

Projektanci zachęcają też do tego, aby nadchodzące miesiące upłynęły nam pod znakiem stylizacyjnego retro romantyzmu. Bufki, falbanki, kołnierze udające renesansowe kryzy, a przede wszystkim czarno-białe (przynajmniej przeważnie) grochy nadrukowane na bluzkach, spódnicach i sukienkach. A skoro o tych ostatnich mowa, zobaczcie co znalazłyśmy, przeglądając aktualną ofertę słynnej polskiej marki: 

Inspiracja Diane von Furstenberg 

Kopertowe dekolty to prawdopodobnie jeden z najważniejszych wynalazków kobiecego świata. W zależności od stylizacji potrafią zmieniać swój charakter jak kameleon, optycznie wydłużają szyję i wysmuklają górne partie ciała. Zawdzięczamy je belgijskiej projektantce Diane von Furstenberg, która kopertową sukienkę po raz pierwszy wprowadziła na salony w 1973 roku. Od tego czasu co sezon pojawia się one w nowych kolekcjach popularnych sieciówek. Znajdziecie je także w Mohito: 

Hippisowskie lata 70.

Gdyby Janis Joplin zamiast pod koniec lat 60. to dziś rozwijała swoją karierę, na pewno zobaczylibyśmy ją na scenie w tej sukience z Mohito. Jest długa, powłóczysta i od góry do dołu obsypana fantazyjnymi wzorami. Spokojnie, pasuje nie tylko do robionych na szydełku kamizelek i kwiatów we włosach: 

Sukienka Mohito, 249,00 PLN

Czytaj też: Sukienki na wiosnę, których nie możemy się doczekać. To właśnie te modele założymy, kiedy już będzie normalnie