Barcelońska ulica stała się tłem do kampanii eobuwie.pl, ale też jednym z jej bohaterów. To właśnie tkanka miejska dała podwaliny do powstania stylu jakim jest streetwear. Kolebką tej subkultury są Stany Zjednoczone, a jej początki sięgają lat 70’tych XX wieku.

„W kampanii digitalowej chcemy pokazać buty, które towarzyszą ludziom czerpiącym energię z ulicy. Zdjęcia do kampanii zrealizowaliśmy w miejscach, w których młode osoby się gromadzą, dlatego wśród lokalizacji jest jeden z najpopularniejszych barcelońskich skateparków - De La Mar Bella, usytuowany tuż przy plaży. Oddaje on klimat Nowego Jorku i stanu Kalifornia, w których narodziła się moda uliczna, tak silnie wtedy powiązana ze środowiskiem skaterów i surferów. Buty, które zaprezentowaliśmy w kampanii są różnorodne zarówno pod względem przeznaczenia (od profesjonalnych deskorolkowych Etnies po znane wszystkim Converse) jak i kolorystyki. Tak różnorodna jest oferta eobuwie.pl” – mówi Emilia Kargol, Marketing Campaign Manager w eobuwie.pl.

Na samym początku swego istnienia obuwie marek takich jak Vans czy Etnies było tworzone głównie z myślą o deskorolkarzach, jednak z czasem stało się ono wyborem codziennego użytku wśród osób, które cenią wygodę. W kampanii eobuwie.pl znajdziemy też kultowe tenisówki Converse, marki, która jest jednym z najstarszych brandów produkujących buty tego typu.

Kampania została zrealizowana w Barcelonie. Koncepcję kreatywną całego projektu przygotowała agencja Visual Crafters. Za realizację video odpowiedzialny jest Szymon Dudka, a za sesję zdjęciową duet Mateusz Stankiewicz. Projekt został zrealizowany we współpracy z markami: Converse, Vans i Etnies.