W sezonie jesień-zima 2013 Sonia Rykiel zabrała nas do Paryża z lat 20. W obecnym czekają nas inspiracje zaczerpnięte z lat 90. 

Najnowsza kampania (jak również poprzednia) jest efektem kreatywnej wizji projektantantów z paryskiego studia M/M. Duet Mathias Augustyniak & Michael Amzalag znani są ze współpracy, m. in. przy kampaniach Givenchy, jak i opracowywaniu identyfikacji wizualnych dla Björk, Kanye West, czy Madonny. Dla Soni Rykiel stworzyli graficzną, pełną kolorów, nawiązującą do komiksów kampanię - a w niej Karen Elson, sfotografowana przez Craiga McDean.

Brytyjka pozuje w lekko zburzonych, platynowo-różowych włosach ściętych na boba. Scenografię stanowią tła w żywych kolorach pomarańczu i niebieskiego, a także efekciarskie przeskalowane motywy ciasta, lodów, pomadki-pióra czy dłoni ujętych w komiksowym klimacie. Marie Chaix wystylizowała sesję zdjęciową, ostatnio pracowała również przy nowych kampaniach Kenzo, a także Proenza Schouler.

Kampanię Sonia Rykiel wiosna-lato 2014 zobaczysz w galerii.