Marka Solar dotąd kojarzona z modą dla 40-latek od dłuższego czasu zmienia swoje oblicze. Pierwsze modyfikacje zaczęły się wraz z kampanią współtworzoną z Lidią Popiel na sezon jesień-zima 2013/2014 (zobacz tutaj >>). Rok później sesję wizerunkową dla Solar stworzył René Habermacher, przed którego obiektywem pozowały Charlotte Tomaszewska i Patrycja Gardygajło (zobacz fotografie >>). Kolejne kolekcje kierowane są do młodszej klienteli, ale nadal są to ubrania o wysokiej jakości. Krokiem ostatecznym tej przemiany była zmiana logotypu, która (jako możemy przeczytać w infomarcji prasowej) "stała się doskonałą podstawą do dalszych działań na rynku mody" oraz nowa kampania z Olą Rudnicką. Autorem zdjęć jest Adam Pluciński, za stylizację odpowiedzialna była Zuzanna Kuczyńska, makijaż to dzieło Wilsona, a fryzury Michała Bieleckiego z Warsaw Creatives. Sesję zorganizowano na szkockiej wyspie Skye.

W informacji prasowej możemy przeczytać:

"Solar w tym sezonie stawia na warstwowość – dzianinowe sukienki zestawiamy z obszernymi kardiganami i szalami, a bezrękawniki narzucamy na ciepłe płaszcze. Wśród kolorów dominują stonowane beże i szarości przełamane połyskiem srebra i złota. Charakterystyczne dla marki printy i faktury podkreślają modernistyczny styl kolekcji".

Nowy znak towarowy ma nawiązywać do kobiecego sygnetu i stylu minimalistycznego. Projektantom z agencji Futu odpowiedzialnym za rebranding zależało, żeby był to ponadczasowy symbol, kojarzący się raczej z elegancją, niż wiekiem, czy stylem klientek.

"W nowej identyfikacji zachowaliśmy ponadczasową czerń i biel, z przewagą tej drugiej, przez co całość wyróżnia się subtelnym charakterem i świeżością designu", przyznała Aleksandra Danel, wiceprezes Zarządu Solar Company SA.

Kampania Solar jesień-zima 2015/2016 - zobacz zdjęcia >>