Premiera filmu „Nie czas umierać” już za kilka tygodni, dlatego nie powinno dziwić, że emocje rosną. Niedawno pisaliśmy chociażby o wyjątkowej edycji Land Rovera Defender, która powstała z okazji 25. filmu o przygodach agenta 007, a także szampanie Bollinger, który doczekał się limitowanej edycji wykwintnego trunku. Teraz przyszedł czas na sportowe obuwie, które – jak się okazuje – również może być inspirowane nowym filmem o Jamesie Bondzie.

Adidas wypuści na rynek specjalną kolekcję butów nazwaną „x 007”. Obejmuje ona trzy modele – UltraBoots 20’s, UltraBoost SUMMER.RDY i UltraBoost DNA dostępne w różnych kolorach. Wszystkie zainspirowane zostały smokingami Bonda i nawiązują do filmów z Jamesem Bondem z naciskiem na najnowszy, „Nie czas umierać”.

Warto dodać, że sama stylistyka jest bardzo subtelna, a obuwie na pierwszy rzut oka nie różni się za bardzo od klasycznych modeli. To jednak tylko pozory – na języku pojawia się sygnatura z tytułem najnowszego filmu o Jamesie Bondzie, a na obcasie widoczny jest napis „007”. Ciekawie jest również w środku butów UltraBoots 20’s – wkładka przedstawia jedną ze scen z filmu, którą nagrano na Kubie. Wszystkie dostępne w kolekcji modele sprzedawane są w subtelnie zdobionym pudełku z czarnym logo filmu „Nie czas umierać”.

Jako pierwsze do sprzedaży trafią UltraBoost SUMMER.RDY – od opisanego wyżej modelu będą różniły się tym, że na wkładce nadrukowano wszystkie tytuły filmów o Jamesie Bondzie. Buty inspirowane są białym smokingiem agenta 007.

Nie tylko buty!

Choć obuwie w wypadku kolekcji inspirowanej Jamesem Bondem jest dla Adidasa kluczowe, w kolekcji znajdzie się również niewielka linia odzieżowa. „Nie czas umierać” jest inspiracją dla bluz, spodni dresowych, t-shirtów oraz body. Mają one stanowić uzupełnienie kolekcji „x 007” i wszystkie utrzymane są w stylistyce zaprezentowanej w przypadku obuwia. Sprawdzone modele, proste formy i unikatowe wzornictwo powinno zainteresować wszystkich fanów przygód Bonda!

Premiera kolekcji zaplanowana została na 24 września. Obuwie i odzież trafią zatem do sklepów dzień przed pierwszym światowym seansem filmu „Nie czas umierać”.