Kampania born2be to wyjątkowa podróż w nieznane. Tylko podążanie za swoimi pragnieniami i stawianie sobie wyzwań pozwala nam zrozumieć naszą prawdziwą naturę, by uświadomić sobie na co, tak naprawdę nas stać. Towarzysząca temu wyspiarska sceneria Teneryfy jest różnorodna, niejednoznaczna. Z jednej strony barwne krajobrazy wyspy, z drugiej bezdroża i pustkowie. Nie wiadomo co będzie następne… Pewne jest to, że warto sięgnąć po więcej, by zobaczyć to, czego jeszcze nie doświadczyliśmy.


Przekroczenie granic własnej wyobraźni ułatwi zajrzenie w głąb własnych myśli oraz emocji. Tą sentymentalną podróż w niezbadane zakamarki swojej osobowości odbyły główne bohaterki najnowszej odsłony marki born2be. Do współpracy sklep internetowy zaprosił popularne didżejki Tycjanę Aquasanta i Natalię Kusiak - 2/3 popularnego trio warszawskiego kolektywu Princess Rap. To one w kampanii born2be udowodnią, że warto ponieść się wyobraźni i zawalczyć o siebie… Właściwie, co tak naprawdę nas ogranicza? My sami! I właśnie to pytanie born2be stawia wszystkich tym, którzy boją się  o to, by swoje marzenia przekłuć w rzeczywistość. Buntownicza natura bohaterek i roztańczone sceny przenoszą nas do klipu z lat 90-tych, gdzie nie brak było girlsgangów i przekonania, że wolność oznacza życie bez limitów. Abstrakcyjna forma kampanii, różnorodna sceneria i niedopowiedziane sceny stanowią spójny obraz, od którego ciężko się oderwać. Wykroczenie poza sferę naszej wyobraźni, pokazuje inny świat, w który chce się wejść i zwyczajnie zaryzykować. Z pewnością znajdą tam swoje miejsce Ci, dla których niezależność i wolność to nie tylko puste frazesy. 


W myśl kampanii, marka stworzyła unikalną kolekcję butów sportowych, z których jest dobrze każdemu znana. Mocne, energetyczne akcenty i kolory mają współgrać z klimatem sesji i podkreślać symbolikę głównych założeń. Eklektyczne stylizacje z naciskiem na ponadczasowy denim, idealnie wpisują się w konwencję kampanii, będąc jednocześnie spójne z propagowanymi przez projektantów światowymi trendami.


Sesja zdjęciowa i video powstały na hiszpańskiej Teneryfie, które w tegorocznej, wiosennej kampanii zachwycają nowatorskim podejściem i świeżym, nowoczesnym spojrzeniem na modę. Hiszpańska wyspa stała się abstrakcyjną krainą, w której warto pójść na całość i odkryć to, co dotąd nieznane. Born2be stworzył nieco fikcyjny, metaforyczny #bornland, do którego wejść może każdy, kto nie boi się, jak mówi przewodnia myśl produkcji, sięgnąć po więcej...


Twórcą kampanii dla marki born2be był Amon Schulz. W jego teamie znaleźli się: Michał Dymek- autor zdjęć. Za charakteryzację odpowiedzialna była Żaneta Wardaszka. O stylizację włosów zadbał Daniel Panek, a o stylizację modelek Agnieszka Łoza. Fotografiami zajął się Andrzej Belina Brzozowski i Art. Direction sesji zdjęciowych Oliwia Grochal. O kolor korekcji zadbał Jarosław Sterczewski. Montaż wykonał Sebastian Mialik, realizację dźwięku powierzono Z-tudio&Burza. Muzykę do utworu „Oh Oh” stworzył Q*Zyns. Współpracę on-line zapewnił Piotr Nalepa. Nad całością produkcji czuwali Paulina Ciecierska/ Daniel Duniak AzaGroup i Flota Filmowa Sp. z o.o.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ