Piękna biżuteria chyba nigdy się nie znudzi - zgodzicie się? Potwierdzeniem tego jest nowa kampania Selfie Jewellery na wiosnę i lato 2019. W premierowej linii znajdziemy same najmodniejsze modele. "Marka składa ukłon w stronę totemiczności i natury. Mocno akcentuje także głęboką wiarę w magię symboli, które podkreślają nie tylko modową, ale i ideową przynależność. Sprawiają, że czujemy się dobrze i żyjemy w harmonii z otaczającym nas światem" - możemy przeczytać w informacji prasowej. Co proponuje polski brand tym razem? Całość podzielono na mniejsze linie o nazwie Shadow of the Palm Tree, Tulum Vibes, Boho Dream, Tropical Crush, Like a Pearl, Sexy Sleek Stylish, a także bransoletki Mommy2be (dla kobiet w ciąży, składa się z dziewięciu kamieni księżycowych, "jako remedium na kobiece dolegliwości"), na kostkę czy propozycje na Pierwszą Komunię Świętą.

W premierowej ofercie Selfie Jewellery na ten sezon znajdziemy: kamienie naturalne, modne muszelki kauri ze złoceniami, eleganckie perły, ale w nowoczesnym wydaniu, zawieszki w kształcie rombów, naszyjnik-łańcuch, delikatne boho naszyjniki i kolczyki nawiązujące do księżyca, słońca i gwiazd, a także mocne turkusy połączone z czerwonymi elementami. Nie zabrakło również asymetrycznych kolczyków oraz wersji mini-hoops z zawieszkami. "Flagowym produktem Selfie Jewellery są również drobniutkie pierścionki elastyczne w najróżniejszych kolorach - wdzięczne kompozycje kamieni naturalnych i kuleczek z metali szlachetnych lub gold-filled. Dodatkowo uroku pierścionkom dodają ozdobne zawieszki".

Wszystkie propozycje zobaczycie na zdjęciach Selfie Jewellery autorstwa Macieja Nowaka z Krysią Ziółek.

Fotograf: Maciej Nowak

Modelka: Krysia Ziółek

Stylista: Bartek Indyka

Make up: Ola Łęcka

Włosy: Rafał Żurek

Set design: Daughter of lama

Produkcja: truskavka