Rare oznacza czucie się komfortowo z sobą samym. Ja już przestałam starać się być perfekcyjna. Chcę być po prostu sobą. 

Rare Beauty 

W branży beauty Selena Gomez debiutowała kilka lat temu serią lakierów do paznokci Nicole marki OPI, których nazwy brzmiały tak, jak tytułu piosenek z jej albumu. Żółty "Hit the Lights", lawendowy "Love Song" i różowy "Naturally" były ulubieńcami nastolatek na całym świcie. Teraz Selena na nowo rozpoczyna swoją kosmetyczną karierę, pozostając jednak nieco w konwencji sprzed lat.  

Kilka dni temu piosenkarka ogłosiła na Instatsories launch autorskiej marki kosmetycznej - Rare Beauty. Cała idea marki bardzo nawiązuje do wartości, jakimi Gomez przepełniła wydaną w styczniu tego roku płytę "Rare" - naturalności, wyzwolenia, podążania własną drogą. 

Modne fryzury 2020: Selena Gomez ma teraz włosy inspirowane cięciem Rachel z serialu "Przyjaciele". Słynny trend z połowy lat 90. powraca >>

Nowości od Fenty Beauty. Rihanna wprowadza kolejne kosmetyki>>

Wydaje mi się, że Rare Beauty może być czymś więcej, niż tylko marką kosmetyczną. Chcę żebyśmy przestali się ze sobą porównywać i zaczęli podkreślać naszą wyjątkowość. Nie definiuje nas zdjęcie, like czy komentarz. Rare to nie to, jak ludzie Ci widzą ale to, jak Ty widzisz samą siebie. 

Z filmu, dokumentującego pracę nad marką wynika, że Rare Beauty będzie głównie marką makijażową. Wśród testowanych przez piosenkarkę na filmie produktów znajdują pomadki i błyszczyki, róże do policzków oraz rozświetlacze, podkład, maskara, a także gąbeczki do nakładania makijażu. Podczas prezentacji produktów na swoim Instagramie Selena zdradziła, że kolekcja będzie naprawdę obszerna, a wszystkie produkty ukarzą się na rynku w przeciągu kilku miesięcy. Pierwszy launch w Północnej Ameryce zapowiedziany jest na lato 2020. Kosmetyki Rare Beauty dostępne będą w drogeriach Sephora. Myślicie, że piosenkarka odniesie równie duży sukces, jak Rihanna czy Lady Gaga?