Przesada? Przyzwyczailiśmy się, że młode dziewczyny reklamują kremy przeciwzmarszczkowe dla 40-latek, choć to na szczęście się zmienia. Ale jak określić reklamę szamponów do włosów, w której główną bohaterką jest mała dziewczynka, która w grudniu ubiegłego roku skończyła dopiero rok? Baby Chanco, bo pod takim pseudonimem na instagramie jest znana, wystąpiła w kampanii Pantene na japoński rynek. Dlaczego wybrano 13-miesięczną Japonkę?

Roczna dziewczynka została nową ambasadorką szamponów Pantene!

Jeśli zajrzycie na instagram Baby Chanco to dowiecie się, że obserwuje ją już prawie 330 tys. osób, choć pierwszy post opublikowano stosunkowo niedawno, a dokładnie 8 maja 2018 roku. To co rzuca się na pierwszy rzut oka to fryzura małej, a raczej burza pięknych ciemnych włosów. To właśnie jej grzywa zafascynowała przedstawicieli Pantene. O dziewczynce pisał już magazyn People, amerykańskie ELLE, czy włoska edycja Vogue. Na jednym ze zdjęć małej partneruje prezenterka Sato Kondô, a całość oprawiono hasłem "The Hairy Tale."

Mimo że mała Chanco jest słodka i urocza to jednak wątpliwe, żeby mogła namówić dorosłe kobiety do zakupienia tego popularnego szamponu. A może Pantene jest również dobrym kosmetykiem dla dzieci? Tyle pytań, a tak mało odpowiedzi. Jedno jest pewne - reklama, a zwłaszcza Baby Chanco zrobiła furorę wśród internautów na całym świecie.