To był najlepszy rok w karierze Robyn Lawley. Australijska piękność, zawieszona gdzieś między regularnym modelingiem a światem mody plus size, prowadzi wojnę z dykryminującą etykietką i chełpi się wprowadzniem krągłości do głównego nurtu mody. Szczególnie głośno było o jesiennej kampanii bielizny Chanetelle z jej udziałem i o modnej w Nowym Jorku wystawie aktów Robyn, "Size Does Matter" Kennetha Willardta. Zachęcona sukcesem modelka pisze felietony o akceptacji własnego ciała i próbuje swoich sił jako DJka na wymagającej nowojorskiej scenie klubowej.

Wszystko wskazuje na to, że w 2014 r. Robyn Lawley zdobędzie jeszcze więcej lukratywnych kontraktów reklamowych. Na razie debiutuje w działce beauty. W reklamie kosmetyków nie widać kształtów modelki, a odrobinę pełniejsza buzia sprawia, że nawet mocny makijaż smoky eye nie wygląda "trupio". Lawley została zatrudniona przez dom handlowy Barney's do prezentacji świątecznych kolekcji makijażu marek MAKE, Givenchy, Kevyn Aucoin i NARS. Zobaczcie, jak sprawdziła się w nowej roli!

Robyn Lawley w reklamie świątecznych kolekcji do makijażu w Barneys New York w GALERII >>>