Roboty Ręczneociepliły już nam niejedną zimę. Polski brand słynący z dzianinowych projektów, waśnie pokazał nową kampanię, a przy okazji wprowadził kilka zmian do swojej działalności. Po pierwsze, od niedawna każdy kto ma ochotę mieć wyjątkowy sweter może wpaść do pracowni i skonsultować przy kawie może swój pomysł z projektantką. Nowością są także kolekcję „niesezonowe”. Zamiast kreowania dwa razy w roku nowych modeli, klasyczne wzory będą nieco modyfikowane albo pojawią się w odmiennej palecie barwnej. Będą także limitowane linie, które mogą okazać się perełkami dla miłośników Robotów.

Kampania Eterknitty pokazuje zarówno modele lubiane i znane, jak i te, które dopiero będą miały możliwość podbicia serc klientów. Jak podkreśla główna projektantka i założycielka marki Marta Iwanina-Kochańska:

Eterknitty to także esencja Robotów Ręcznych - łączy ciepło i tradycję z delikatnością i zmysłowością współczesnej kobiety.

Na zdjęciach, utrzymanych w ciepłych tonach beży i szarości, autorstwa Aleksandra Salskiego, podziwiamy oversize’owe golfy, grube czapki, długie rozpinane swetry z warkoczowym splotem, szaliki, bluzki z dekoltem odkrywającym ramiona, ciepłe legginsy, a także modele z modnymi w tym sezonie frędzlami. Roboty Ręcznepo raz kolejny udowadniają, że dzianina może być sexy.

Photographer: Aleksander Salski
Photographer's Assistant: Maciej Urbański
Model: Dominika Robak / D'vision
Make-up & hair: Magdalena Chmielewska
Production: Marta Iwanina-Kochańska, Jan Kochański

Roboty Ręczne - kampania Eterknitty - Zpbacz zdjecia>>