Robert Lewandowski może pochwalić się licznym sukcesami nie tylko na boisku, ale także poza nim. Zawodnik Bayernu Monachium nieraz udowadniał, że ma smykałkę do interesów, a świat biznesu nie jest mu obcy. „Lewy” od kilku dobrych lat jest międzynarodowym amabasadorem Huawei, napojów Oshee i niektórych marek Procter&Gamble. Natomiast na początku 2020 roku na rynku pojawiła się kawa sygnowana logo Roberta Lewandowskiego.

Lewandowski ambasadorem marki 4F

Nowy rok przyniósł byłemu napastnikowi Borusii Dortmund kolejnych partnerów. W sobotę zawodnik poinformował, że został ambasadorem polskiej marki odzieżowej 4F – tej samej, z którą od pewnego czasu pracuje żona piłkarza, Anna Lewndowska. Pierwsza sportowa kolekcja ubrań zawodnika pod szyldem RL9 ma trafić na sklepowe półki już w marcu!

- Z dumą dołączam do drużyny 4F – napisał 32-latek pod klipem promującym jego współpracę z marką.

Co ciekawe, kontrakt nie obejmuje butów. Lewandowski, podobnie jak Neymar, będzie grał w korkach produkowanych przez Pumę. Przypomnijmy, że dotychczas najlepszy piłkarz świata FIFA był związany z firmą Nike.

Współpraca 4F z Robertem Lewandowskim ma charakter długofalowy. Oprze się na wspólnym tworzeniu kolekcji treningowych oraz na kampaniach wizerunkowych inspirujących do aktywności fizycznej. Ambasadorami 4F są również m.in. siatkarz Wilfredo Leon oraz tenisista Łukasz Kubot.