„Nawet ja nie budzę się wyglądając jak Cindy Crawford”, mówiła sama o sobie. Amerykańska supermodelka słynie nie tylko z oszałamiającej urody i jednej z najbardziej spektakularnych karier w modelingu, ale także z poczucia humoru i dystansu do siebie. W bardzo oryginalnej kampanii Reserved promującej kolekcję na sezon wiosna lato 2018 Cindy odsłania nowe oblicze. Takiej jeszcze jej nie widzieliśmy.

Crawford to kolejna gwiazda modelingu, która dołączyła do rodziny Reserved. Jesienią zeszłego roku w kampanii marki pojawiła się Kate Moss jednocześnie zapowiadając, że Reserved się zmienia i wkracza na międzynarodową arenę. Wielkim wydarzeniem było również otwarcie sklepu na kultowej Oxford Street w Londynie, a następnie udział czołowych top modelek i modeli w świątecznej reklamie marki, w której  podziwialiśmy  najgorętsze  światowe nazwiska modelingu: Irina Shayk, Adwoa Aboah, Jordan Dunn i Jon Kortajarena. Tym samym Reserved dołączyło to grona największych graczy na światowym rynku mody.
 
Wybór top modelki na nową twarz marki to nie przypadek. Koncept kampanii nawiązuje do estetyki lat 80., czyli okresu, w którym kariera Crawford nabierała największego tempa. Ona sama zaś awansowała na ikonę amerykańskiej mody.


„W najnowszej kampanii nostalgicznie wracamy do czasów „power woman” i lat 80-tych. Ich kwintesencją w modzie jest niepodważalnie Cindy Crawford. Gwiazda w wiosennej kampanii  Reserved  utożsamia  zmysłowość i kobiecość  przekornie podkreślone  poprzez  zdrowy dystans do siebie. Kampania „I Love you Cindy” będzie mieć nieco żartobliwy wydźwięk tak by poruszając się w świecie mody i galopujących trendów estetycznych nie zapominać, iż egzystujemy w świecie popkulturowej zabawy.”- ujawnia  przesłanie kampanii  Monika Kapłan dyr. Marketingu Reserved.

W klimat lat 80 tych wprowadza nie tylko charakterystyczne światło i muzyka w filmie, ale przede wszystkim oryginalne stylizacje Reserved.
Nie bez powodu Cindy Crawford partneruje Dacre Montgomery, aktor znany z drugiej części kultowego serialu „Stranger Things”, którego akcja toczy się właśnie na początku lat 80.,
Do realizacji gwiazdorskiej   kampanii Reserved zaprosiło Gordona von Steiner jednego z bardziej rozchwytywanych realizatorów  filmowych produkcji dla światowych marek i domów mody.

Start kampanii zaplanowany jest na 15 marca br. Materiały z kampanii będzie można śledzić pod oficjalnym #ILoveYouCindy.
www.reserved.com