Koncern LPP dba o swoje interesy w aktywny sposób, dzięki czemu na polskim rynku nie ma rodzimej konkurencji, która deptałaby mu po piętach. Nie zagłębiamy się w przeniesienie spraw podatkowych na Cypr, bo to raczej kwestia finansowej analizy i filozoficznych rozważań nad podatkową etyką. Natomiast modowo-biznesowe kroki koncernu to dla nas gotowe "success stories" (bo jak inaczej można nazwać koncept Sinsay, który w rok od debiutu na rynku wygenerował 37 milionów zysku w IV kwartale 2013 roku?).

Kolejne przedsięwzięcie LPP, tym razem wewnątrz marki, będzie dotyczyło Reserved. Już wkrótce w ofercie brandu zadebiutuje linia Concept - ekskluzywna, limitowana kolekcja, która pojawi się w wyselekcjonowanych salonach już pod koniec sierpnia. Ze zdjęć backstage'owych, które pojawiły się na Facebooku wiemy, że będzie ją promować Ola Rudnicka

Na blogu marki ThisBlogIsReserved.com pojawił się wywiad z Irkiem Górskim (aka Eryk Górsky), projektantem marki odpowiedzialnym za kształt nowej linii Concept:

Concept jest dla kogoś, kto modą podkreśla swój styl życia i szuka nowych, wyrazistych form. Jest to kolekcja limitowana, dostępna tylko w wyselekcjonowanych salonach marki Reserved. To projekty dla wymagających i trzeba dodać, że cała kolekcja wykonana jest z materiałów najwyższej jakości. Większość tkanin pochodzi z Włoch.

Śledzimy Fashion Weeki, kolekcje wielkich domów mody, obserwujemy światową modę uliczną, z tego wszystkiego wyciągamy własne wnioski i projektujemy. To jest esencja światowej mody, stworzenie niebanalnego designu. Każda jedna rzecz jest przemyślana i zaprojektowana indywidualnie.

Concept łączy proste formy i funkcjonalność z najmodniejszymi w sezonie motywami. Tym razem są to m.in zamki, które pozwalają eksperymentować z formą, nadają nowy kształt bluzom i kurtkom. Pojawią się też na butach i torbach. Będzie dużo kontrastów, połysk/mat, szarości przełamane różem i indygo, niecodzienne zestawienia materiałów. Na pewno nie zabraknie ciekawych fasonów spodni i spódnic, oversize’owych, dużych bluz i ciepłych swetrów. To w końcu odsłona jesienno-zimowa.

Na zdjęciach zobaczycie zwiastun nowej kolekcji, który trochę już zdradza, m.in.: minimalistyczne logo, proste cięcia, stonowaną kolorystykę.