Najlepsi z najlepszych zostali wybrani przez laureatów zeszłorocznej edycji, który prezentowali kultowy model Ventilator. W tym roku Reebok na warsztat wziął model Furylite, który od kilku sezonów gości w rodzinie klasyków.

#Freeyourfury to hasło przewodnie kampanii marki na sezon wiosna/lato 2016. Tym razem Reebok Classic stawia na wyładowanie swoich emocji i uwolnienie wewnętrznej furii. Motto zdecydowanie trafia do nonkomformistów, którzy podążają własną drogą niezależnie od wzbudzanych kontrowersji. Tacy są też fani marki, który bez względu na konsekwencje które niesie ze sobą furia zgłosili się do projektu. Dzięki temu mieli okazję wziąć udział w sesji zdjęciowej #Reprezentujklasyke, której autorem jest Kuba Dąbrowski.

Pierwsze skrzypce w sezonie czyli but który nie gra na nerwach.

W unikalnej formie Furylite nietrudno znaleźć liczne nawiązania do kontrowersyjnego modelu Instapump Fury, który w 1994 roku postawił na głowie wyobrażenie o tym, jak może wyglądać sportowe obuwie. Zaawansowany design Furylite to nie tylko odważny kształt, ale też modne kolorystyki i najlepsze materiały. Wystarczy wspomnieć choćby o podeszwie wykonanej z pianki 3D Ultralite czy cholewce ze specjalnej siatki, które pozwalają stopie oddychać, zapewniając jej idealną amortyzację.