Producenci obuwia sportowego dość często decydują się na wypuszczanie na rynek edycji specjalnych swoich produktów. Do ich współtworzenia często zapraszane są osoby trzecie, na przykład znani projektanci lub przedstawiciele innych marek. Tym razem jest nieco inaczej, ponieważ Reebok zaprezentował kolekcję butów, która powstała przy udziale „National Geographic”.

Reebok x National Geographic

Kolekcja składa się z siedmiu modeli butów: Club C, Club C Revenge Legacy, Classic Leather Legacy AZ oraz dwóch wersji kolorystycznych Nano X1 Adventure i Floatride Energy 3 Adventure. Paleta kolorów, którą można na nich zobaczyć jest inspirowana barwami, które występują w naturze oraz tymi, które kojarzą się z „National Geographic”. Niektóre buty przywodzą na myśl konkretne miejsca – Nano X1 Adventure nawiązuje do Mombo w północnej Botswane, a Club C Revenge Legacy do dżungli Majów w Ameryce Południowej. Każdy but zawiera również kod QR na języku, dzięki któremu fani mogą znaleźć treści towarzyszące projektowi, takie jak filmy 360 stopni — a wersje dla dzieci mają informacje wydrukowane po wewnętrznej stronie języka.

Buty można kupić w sklepach Reeboka. Wszystkie plasują się w przedziale cenowym od 80 do 90 dolarów.