Formuła SHOWROOM Club zmienia się dla ułatwienia Twoich zakupów. Teraz specjalne kampanie przedsprzedażowe znajdziesz bezpośrednio na stronie SHWRM.pl w zakładce "PREMIERA". Formuła akcji nie zmienia się - co ok. 10 dni na stronie pojawia się nowa kampania, czyli przedsprzedaż unikatowych kolekcji starannie wyselekcjonowanych projektantów. Ubrania polskich twórców możesz mieć jako pierwsza i to wyjątkowo atrakcyjnych cenach (rabaty sięgają 30%!).

W dniach 13.09.2013r. - 23.09.2013r. trwa kampania marki Kiss the Frog.  Z okazji premiery nowych modeli, wszystkie produkty dostępne są z rabatem -25%. Ilość dostępnych egzemplarzy jest ograniczona, a ich sprzedaż trwa tylko do 23.08.2013r. Wysyłka realizowana jest przez SHOWROOM w terminie ok. 3 tygodni od dnia zakończenia kampanii sprzedażowej.

Kiss the Frog to warszawska marka słynąca z oversize'owych projektów w doskonałym gatunku. Tuniki marki są jednocześnie wygodne i bardzo kobiece. W kolekcji na jesień, projektantki wzbogaciły swój styl o grunge'owe elementy - rozdarcia dzianiny, niewykończone brzegi, militarne akcenty. Ubrania są dedykowane kobietom z artystyczną duszą. 

                                               

Czas trwania kampanii Kiss the Frog: 13.09.2013r. - 23.09.2013r.

Zdjęcia: Jacqueline Sobiszewski

Stylizacja: Andrzej Sobolewski

Modelka: Alex Mru Makijaż i włosy: Patrycja Dobrzeniecka

Produkcja: Julita Olszewska