Stereotyp trendsettera
O kim najczęściej myślimy, słysząc o trendsetterach? W ogólnym przekonaniu to ludzie, którzy stanowią żywą reklamę, są modnie ubrani, używają drogich gadżetów, mają duże grono przyjaciół i znajomych. W tej roli postrzegamy także gwiazdy show-biznesu, blogerów oraz celebrytów, którzy chętnie dają się fotografować i sami wrzucają piękne, dopracowane zdjęcia do sieci.

Okazuje się jednak, że w ostatnich latach wizerunek osób kreujących trendy ulega zmianie! Coraz częściej w tym gronie pojawiają się kobiety z różnych grup wiekowych i zawodowych: matki, singielki, a nawet nastolatki, które nie tylko wyznaczają trendy w różnych dziedzinach, ale także doradzają, testują i inspirują, dzieląc się swoimi momentami w mediach społecznościowych.
Codziennie rozmawiamy ze znajomymi na temat określonych produktów, dzielimy się opiniami i polecamy im lub odradzamy zakupy – wystarczy w angażujący sposób przenieść nasze rekomendacje do szerszego grona odbiorców.

Znajdź własny kierunek!
Trendsetterki kojarzą nam się głównie z modą. To jedna z dziedzin, która zawładnęła tematyką polskich blogów i profilami w mediach społecznościowych. W tej sferze nie może zabraknąć dużej kreatywności i wyczucia stylu, jednak wymieniona dziedzina jest jedynie pierwszym z brzegu przykładem.
Obszarów, w jakich możemy wyznaczać trendy, jest wiele – od fotografii, poprzez wyposażenie wnętrz, pielęgnację ciała, zdrowy tryb życia czy podróże, a nawet po uprawę roślin doniczkowych lub tworzenie oryginalnych dodatków do domu. Każda z nas może odkryć pasję, którą zechce podzielić się z innymi.
Duża motywacja, pomysłowość i właściwy przekaz mogą stać się sposobem na spędzanie wolnego czasu lub… okazją do nawiązania ciekawych propozycji zawodowych.

Pokaż siebie!
Żyjemy w dobie innowacji, które warto wykorzystywać, kreując trend na… siebie! Nie tylko ambasadorzy marek, ale i trendsetterzy dopiero próbujący swoich sił w danej dziedzinie, powinni umiejętnie operować własnymi kanałami komunikacji. Warto wybrać miejsce w sieci, które będzie współgrało z tworzonym przez nas przekazem – może to być blog, strona internetowa lub kanał w mediach społecznościowych. Kluczową rolę w kreowaniu trendów odgrywają jakość i wiarygodność. Warto więc zerwać z rolą anonimowego doradcy i poprzez wyznaczanie nowego nurtu zacząć budować swój wizerunek.
Jedną z form przekazu, która doskonale nas wyraża, jest selfie. Za jego pomocą możemy budować autentyczny przekaz. Podczas przygotowywania materiałów, które planujemy opublikować w sieci, nie obejdzie się zatem bez telefonu z doskonałymi parametrami aparatu – przede wszystkim przedniego obiektywu. Pamiętacie jednego z pionierów robienia selfie, czyli Huawei Mate 10 Lite? Doczekał się już swojego następcy – Huawei Mate 20 Lite. Nowy model to doskonały przykład technologii dostosowanej do współczesnych trendów – nie tylko jeśli chodzi o perfekcyjne selfie, ale również nowoczesny design urządzenia.

Na szybkie wybicie się mamy szansę wyłącznie wtedy, gdy naszym odbiorcom prezentujemy estetyczne i wyraźne zdjęcia oraz filmiki wysokiej jakości. Nieciekawe materiały będą stanowić content, który nie zdobędzie uwagi odbiorców.

Zostań profesjonalistką, postaw na własny przekaz!
W mediach społecznościowych lubimy dzielić się rzeczami, które odzwierciedlają to, jakie naprawdę jesteśmy. Nie zawsze jednak nasze wybory spotkają się z aprobatą otoczenia. Nie zapominaj, że trendsetter to osoba, która nie boi się iść pod prąd i wyróżnić się z tłumu. Istotne jest, żeby umieć w jasny sposób uargumentować, dlaczego produkty, usługi lub działania, które promujemy są warte uwagi.
Musimy znaleźć w sobie potencjał i siłę do wyrażania swojego zdania, które może być nawet sprzeczne z dotychczas panującymi opiniami. Jak więc pokazać światu swoją osobowość i zyskać grono zaangażowanych odbiorców? W tym przypadku liczy się odpowiedni i przemyślany przekaz, który umiejętnie połączymy z towarzyszącą pasji odwagą.

Swoboda i autentyczność, wysokiej jakości sprzęt, za pomocą którego przygotujemy materiały oraz własne miejsce w sieci, w którym zaczniemy wyznaczać nowy kierunek – przekonaj się sama, jak niewiele dzieli cię od tego, aby zostać trendsetterką!