Wszystko zaczęło się w 1870 roku, gdy GUERLAIN wprowadził pierwszą pomadkę w sztyfcie. Następnie pojawiła się pomadka-klejnot z podwójnym lusterkiem w etui, czyli właśnie ROUGE G. W tym roku nastąpiła kolejna rewolucja.

Z szefową urody w ELLE, Martą Krupińską gościliśmy na premierze nowej ROUGE G, gdzie rozmawialiśmy o tym jaką moc daje odpowiednia pomadka, a także o najnowszych trendach.

Zwolenniczki pomalowanych ust mają w czym wybierać. Najpierw trzeba zdecydować się na kolor pomadki z 30 możliwych odcieni. Drugi etap to wybór etui z podwójnym lusterkiem spośród 15 wzorów. Jakby tego było mało, na wybranym etui można wygrawerować swoje imię lub ulubioną sentencję!

Po zużyciu danego koloru pomadki ROUGE G, wystarczy kupić kolejną i włożyć do spersonalizowanego etui. Formuła flagowej pomadki GUERLAIN od lat pozostaje bez zmian. Mocno nasycona pigmentem, odżywia, wygładza i wypełnia usta dzięki składnikom takim jak: kwas hialuronowy, masło mango i olejek jojoba. 

Pełny wybór kolorów pomadek i etui znajduje się w perfumeriach Sephora i Douglas w centrum handlowym Arkadia w Warszawie. W pozostałych perfumeriach obu sieci do wyboru jest 15 odcieni.