Polskie mieszkania w kampanii

„Odkryj dom na nowo” to nowa kampania marki IKEA. Zamiast aktorów i zaaranżowanych na potrzeby produkcji wnętrz zobaczymy w niej autentyczne polskie mieszkania i ich właścicieli. Bohaterami filmików są między innymi David, który w każdą środę urządza wieczorek filmowy dla przyjaciół oraz Ania, makijażystka, która od czasu do czasu organizuje u siebie taneczne imprezy. Poznajemy też Alicję i Dawida, parę zajmującą się sztuką cyfrową. Na podstawie ich projektów w stolicy powstają murale. Razem z IKEA wpadamy także do Oli, fanki roślin i ciężkich brzmień, Ewy, kolekcjonerki zafascynowanej porcelaną i rzeźbami oraz Dominika, który opowiada o wolności. Możemy też zajrzeć do Jarmiły albo Zuzanny (która niedawno wróciła do Polski po dłuższym pobycie za granicą).

Życiowe historie

Każda z historii jest inna. Opowieści o zwykłych i niezwykłych sytuacjach z życia bohaterów - właścicieli przeplatają się z obrazami wnętrz (bez stylizacji). Uchwycone w kadrach mieszkania dopasowują się do potrzeb mieszkańców tak, aby pozwolić im na rozwój pasji i zainteresowań. Za produkcję i nadzór kreatywny kampanii „Odkryj dom na nowo” odpowiada agencja VMLY&R.