W klimatycznym wnętrzu kamienicy swoje kolekcje na jesień/zima 2019 zaprezentowały marki: ORSAY, BUNNY THE STAR, NOBLE PLACE, MONTBLANC, SABRINA PILEWICZ, PRADA, VERSACE, OLIVER PEOPLES, OAKLEY, RAY-BAN, VOGUE, DOLCE & GABBANA, PERSOL, MIU MIU, MINTY DOT. Zaproszeni styliści, dziennikarze modowi oraz influencerzy mieli okazję poznać najgorętsze trendy na nadchodzący sezon.  Wiele odcieni szarości, liliowy fiolet, a także beże i brązy to zdecydowanie must have. Marka ORSAY postawiła na połączenie ponadczasowej elegancji wraz z przytulną linią premium, w której po raz pierwszy otuli nas jedwab. BUNNY THE STAR zaprezentowało oversize-owe swetry wykonane z miękkiej niczym chmurka wełny merino. Wśród akcesoriów królowały okulary, a w szczególności PRADA, która zachwyciła gości wyjątkowo romantyczną kolekcją inspirowaną gotykiem. Bestsellerem kolekcji okazał się innowacyjny projekt opraw ‘Frankeinstein’ oparty na dekonstrukcji tradycyjnych geometrycznych form. SABRINA PILEWICZ zaprezentowała bestsellerową kolekcje torebek inspirowanych atomówkami. Na wydarzeniu nie zabrakło też luksusowej biżuterii od NOBLE PLACE, dzięki czemu goście mogli podziwiać światowej sławy wyroby jubilerskie takich marek jak:  Boucheron, Chopard, Montblanc, Messika, Pomellato, Roberto Coin, Ole Lynggaard Copenhagen. Ta ostatnia w szczególności przypadła gościom do gustu za sprawą połączenia skandynawskiego minimalistycznego stylu wraz z precyzją wykonania.

Poza wirem modowych inspiracji goście mogli zapoznać się z  szeroką ofertą urodową, którą zaprezentowali wybrani klienci agencji z działu beauty. Takie marki jak AVENE, BARWA, FOREO, YOSKINE, HULU BRUSHES oraz NUXE. Na szczególną uwagę zasługuję stanowisko makeupowe obsługiwane przez grupę EMERALD – makijażystów największych Polskich gwiazd.  Artyści służyli pomocą i doradztwem w kwestiach związanych z doborem odpowiednich kosmetyków kolorowych oraz wykonywali perfekcyjny makijaż na każdą okazję. Marka FOREO po raz kolejny zaskoczyła nas innowacyjną technologią i zaprezentowała inteligentną maseczkę na miarę XXI WIEKU – UFO. Dzięki której można wykonać profesjonalny zabieg na twarz w zaciszu własnego domu.  W całym showroomie unosił się świeży, zmysłowy zapach olejku NUXE - Huile Prodigieuse® Florale. Dbając o zdrowie zaproszonych gości oraz propagując wartości ekologiczne marka DAFI przygotowała specjalnie na tą okazję butelki filtrujące z logo agencji.

Idealnym uzupełnieniem estetycznych doznań okazała się obłędna kuchnia przygotowana przez PASAŻ TESCO który, z okazji swoich 20-tych urodzin we współpracy z Mateuszem Gesslerem stworzył serię unikalnych przepisów. Menu obfitowało w paletę wyrafinowanych smaków, mogliśmy w nim znaleźć pozycje bardziej wytrawne takie jak placuszki z cukinii oraz bruschetta  z pomidorami bądź dania słodkie – pieczone pietruszki czy puszysty sernik. Partnerzy wydarzenia ABSOLUT, LILLET i G.H. MUMM. raczyli gości  specjalnie na tą okazję skomponowanymi koktajlami jak G.H. Mum, Lillet Spritz czy koktajl na wódce Absolut.

Na otwarciu Showroomu Platinium Cast nie mogło również zabraknąć polskich gwiazd, które wraz z agencją celebrowały ten niezwykły dzień. Pojawili się między innymi: Beata Sadowska, Aleksandra Kisio, Monika Zamachowska, Joanna Racewicz, Agnieszka Jastrzębska, Marzena Kawa, Aleksandra Mikołajczyk, Anna Oberc, Osi Ugonoh, Daria Ładocha, Artur Chamski, Łukasz Kędzior (Lukebook), Karina Kunkiewicz, Sylwia Nowak, Dorota Michałowska, Paulina Koziejowska i inni.

Open Day dał kuszącą próbkę tego, co ma do zaoferowania Platinium Cast. Showroom na ulicy Mokotowskiej 51/53 lokal 38 to nowe modowe miejsce na mapie Warszawy, które z pewnością poza miłą atmosferą dostarczy wielu inspiracji odwiedzającym go redaktorom, stylistom, Influencerom czy Gwiazdom.