Okrągłe torebki są w trendach już od kilku sezonów. Najbardziej znaną i pożądaną okrągłą it bag jest bezsprzecznie ta z metką Chloé. Model Pixie ma w swojej szafie nawet Meghan Markle. Francuski dom mody w ogóle słynie z torebek w tym kształcie, a metalowa rączka (albo klamra) w kształcie okręgu to już jego znak rozpoznawczy. Inne marki nie pozostają jednak w tyle i także lansują geometryczne akcesoria.  

Torebki-kule nosiły w rękach modelki na wybiegu Chanel. Karl Lagerfeld niektóre ozdobił połyskującym logotypem, inne - cyrkoniami albo frędzlami. U Balmain okrągłe torby miały wytłoczenia i metaliczne frędzle, a duet Dolce & Gabbana do swoich projektów, by nie było żadnych wątpliwości, doczepił duże trójwymiarowe literki "D&G". Z kolei torebki w kolekcji marki Annakiki poznacie po znaku wi-fi, a te od Emilio Pucci zamiesza się nie na ramieniu, tylko przyczepia do paska jak torebki-nerki.


W ślad za wielkimi domami mody poszły sieciówki. Już teraz bez problemu okrągłe torebki kupicie w popularnych sklepach, takich jak Zara czy Reserved. Mango lansuje okrągłe koszyki (jeden z nich już jest hitem na instagramie), a projektanci Stradivariusa wyraźnie zainspirowali się it bag Chloé.