Marka AA już od 40 lat udoskonala swoje receptury z myślą o potrzebach kobiet w każdym wieku. Po kosmetyki z charakterystycznym logo sięgały nasze babcie, ciocie, mamy, a teraz trzymamy je w kosmetyczce również my. Do kampanii pod hasłem #jestemwrazliwAA marka zaprosiła pięć wyjątkowych ambasadorek, które dzielą się swoimi historiami wrażliwości i zachęcają do tego Polki w całym kraju.

Wrażliwość nie jest powodem do wstydu, często jednak trudno się do niej głośno przyznać. W wielu momentach, zwłaszcza w sferze zawodowej, emocje czy delikatność są postrzegane jako przejaw słabości. Czasy się jednak zmieniają. Coraz częściej mówi się o erze WWO – osób wysoko wrażliwych, a także o tym jak ważna jest empatia jako element relacji prywatnych oraz biznesowych. Również w branży beauty pojawiają się nowe rozwiązania – bezpieczne i skuteczne, które zapewniają odpowiednią pielęgnację dla skóry podatnej na stres oraz bodźce zewnętrzne. W swojej kampanii marka AA zwraca na to uwagę i podkreśla, że wrażliwość staje się siłą, dzięki której możemy czerpać z życia więcej. Jakie są te współczesne oblicza wrażliwości? Pytamy o to ambasadorki AA.

 

Każda z nas inaczej postrzega wrażliwość. Nie bez znaczenia jest etap życia, w którym się znajdujemy. Dla Ireny Wielochy, znanej z mediów społecznościowych (@kobieta.zawsze.mloda na Instagramie) propagatorki zdrowego trybu życia, wrażliwość wiąże się z otwartością na to, co przynosi czas. Jest ciekawa kolejnych 10 lat swojego życia i tego, co się wydarzy. Nic dziwnego, biorąc pod uwagę jaką rewolucję rozpoczęła po 65 urodzinach! Dla niektórych wrażliwość staje się nieodłącznym elementem ich pracy i tożsamości. Każdy zna programy Ewy Wachowicz – jest inspiracją dla tysięcy Polek. Producentka telewizyjna opowiada w kampanii AA, że jest wrażliwa na wszystkie smaki życia. Dziennikarka urodowa, Agata Herbut / Manosa, swoją wrażliwość łączy za to z wyczuleniem na piękno innych ludzi. Za jej sprawą od ponad 12 lat na blogu oraz social media Agaty inne kobiety znajdują nie tylko nowinki kosmetyczne, ale też przestrzeń do wymiany myśli. 

Dzięki wrażliwości zyskuje też życie osobiste. Julia Żugaj, influencerka i przedstawicielka generacji Z, docenia to co przynoszą nawet drobne chwile. Pielęgnuje w sobie tę otwartość na kontakt z innymi ludźmi. Podobnie uważa Nicole Akonchong. Uczestniczka 10 edycji Top Model podkreśla, że o uczuciach należy rozmawiać – jak sama twierdzi, zawsze wysłucha drugiego człowieka. Wrażliwość na relacje to jeden z jej znaków rozpoznawczych, dzięki którym zyskała serca widzów w Polsce podczas długiej drogi do finału programu.