Nie przypominamy sobie, żeby Zara zaprezentowała kiedykolwiek lookbook łączący wszystkie linie. Ubrania Woman, Trf, Man i Kids w jednej sesji to wydarzenie. W dodatku mimo, że hiszpańska marka nie pokazała nic kontrowersyjnego, zdjęcia zaskakują tym, że przypominają fotografie wyjęte z rodzinnego albumu. Może to debiutujący właśnie trend na tworzenie zdjęć "niepozowanych"? Wystarczy sobie przypomnieć chociażby ostatnią kampanię Wildfox, by spostrzec, że nowy nurt w modzie to sesje stylizowane na bardzo swobodne i wykonane ręką amatora (a w zasadzie kogoś kto opanował podstawowe funkcje lustrzanki, takie jak głębia ostrości i balans bieli).

Na lookbook marki Zara składają się kadry z życia rodzinnego: słoneczne popołudnie, londyński Regent’s Park oraz uchwycone intymne chwile szczęścia i bliskości ludzi. W sesji zostały zaprezentowane same wygodne i stonowane ubrania: praktyczne parki, dżinsowe koszule i luźne topy. Paleta barwna łączy ze sobą wszystkie kolory ziemi: oliwkową zieleń, słoneczny żółty i błękit nieba. Obok nich przebija się czerwnień, róż i granat.

Nowy lookbook Zara PLAY love life - Zobacz zdjęcia >>