Oysho wypuściło kolejny lookbook dedykowany modzie plażowej (widzieliście ostatnią niezwykłą sesję, która powstała we współpracy z Ernesto Artillo?). Tym razem królują w nim zarówno kostiumy kąpielowe (przede wszystkim retro modele w marynarskie paski z intensywnie pomarańczowym haftem, dziewczęce bikini w odcieniu słodkiego różu z falbankami i printem z ananasem oraz stroje w fluo barwach), jak i boho tuniki, wygodne topy, denimowe koszulki i szorty w egzotyczne wzory. Lato 2015 zapowiada się bardzo kolorowo! 

Oprócz nowości w sklepach, Oysho zaskakuje także strategią marketingową. 19 maja brand otworzył sklep internetowy w Chinach na portalu T-Mall, największej chińskiej platformie handlowej w Internecie, należącej do chińskiego giganta Alibaba.com. W ten sposób Oysho dołączyło do grona innych marek Grupy Inditex takich jak Zara, Stradivarius, Bershka czy Pull&Bear, które już prowadzą sprzedaż swoich produktów na tej platformie.

Nowy lookbook Oysho BRIGHT SIDE lato 2015 - Zobacz zdjęcia>>