"Kobiety barwne, piękne i naturalne, z pasją realizujące marzenia. Przedstawicielki swojego pokolenia - współczesne ikony" - tak określa muzy wiosennej kolekcji Ania Kuczyńska. Inspirują ją m.in. graficzka Olka Osadzińska, projektantka Cosima Borawska, aktorka Olga Frycz i założycielka sklepu z polską modą Cloudmine.pl, Marianna Grzywaczewska. W zestawieniu nie zebrało przedstawicielek mediów - pozują stylistki Aśka Ciesielska i Malwina Wędzikowska, pozuje dziennikarka Viva Moda Maja Kasprzyk. Na polaroidach ulubionego fotografa Kuczyńskiej, Karola Grygoruka, wyglądają naturalnie i bezpretensjonalnie. Prezentują basicowe modele z aktualnej kolekcji "Gold Dust Woman".

Hasło przewodnie projektu to "Celebryckość może być inna". Trudno posądzać Kuczyńską o hipokryzję. Projektantka nie ubiera przeciętnych gwiazd pop na wielkie gale, nie organizuje pokazów z byłymi aktorkami w pierwszym rzędzie. Jej kolekcje oglądają zaprzyjaźnieni aktorzy, reżyserki, dziennikarze. "Nowe Ikony" Kuczyńskiej wpisują się jednak w szerszą tendencję. Coraz ciaśniejsze są w Polsce przyjaźnie twórców z mediami, wpływowymi klientami i współpracownikami. W otwieraniu się na "nową celebryckość" przoduje Łukasz Jemioł, którego pokazy linii Basic tradycyjnie zamykają najbardziej rozpoznawalne stylistki, blogerki, mecenaski jego talentu.

Nowe ikony Ani Kuczyńskiej w GALERII >>>