Już od dawna szary dres i rozciągnięte bluzy przestały nam wystarczać, nawet jeśli wybieramy „stylizację” do chodzenia po domu. Właśnie słowo „stylizacja” jest w tym wypadku kluczowe, coraz częściej zaczynamy przejmować się tym, jak wyglądamy w domowym zaciszu. Tę sytuację świetnie wykorzystują sieciówki i prześcigają się w wymyślaniu nowych propozycji wygodnych ubrań. Segment mody jakim jest homewear zyskał tak bardzo na wartości, że marki poświęcają my całe katalogi i kampanie. Dowodem na to, jest chociażby ostatni lookbook H&M z Editą Vilkeviciute promujący: wygodne i urocze piżamy, koszulki nocne z napisami, cieple skarpetki z misiem przypominające dziecięce przytulanki, wzorzyste legginsy, proste staniki, kapcie i seksowne transparentne halki, Wszystkie te propozycje znajdziesz niedługo w salonach szwedzkiej sieciówki w słodkim odcieniu rożu, bieli i czerni. Nam najbardziej podobają się groszkowe szorty i koronkowa bielizna. 

H&M odwołuje się do przyjemnie kojarzących się motywów: delikatnych kwiatków i futrzanych akcentów. Wszystkie rzeczy wyglądają tak przyjemnie, że chyba w tym sezonie polubimy… siedzenie domu.

Nowa linia H&M homewear jesień-zima 2014/2015 - Zobacz zdjęcia>>