Jesienna kampania TALLY WEiJL doskonale odzwierciedla stopniowo następujące zmiany w wizerunku marki. Żegnamy różowe króliczki Totally Tally, witamy it girls. W nowej kolekcji wszystko kręci się wokół dwóch typów kobiet  wystylizowanych w klimacie chic&rock.

W tym sezonie TALLY WEiJL inspiruje się hip-hopowym, rockowym i uniwersyteckim stylem, które w połączeniu ze sobą tworzą modny, kobiecy i drapieżny look.

Zdjęcia do najnowszej kampanii powstały w zaaranżowanym londyńskim mieszkaniu, gdzie dwie modelki pozują przed obiektywem Angelo Pennetta.

Styliści sesji zdjęciowej ułożyli zestawy z trendowych elementów. Swetry z nadrukami łączą się z wzorzystymi legginsami, a patchworkowy dżins idzie w parze z ramoneską z łączonych materiałów w azteckie wzory. W setach nie zabrakło też bluz bejsbolówek i sportowych, dżersejowych sukienek. W TALLY WEiJL dano równoprawną rolę akcesoriom: look uzupełniają m.in. czapka z daszkiem i filcowy kapelusz z metalowymi zdobieniami. Kolory? Szarość i czerń, czyli inspiracja trendem streetwear. Jesienną paletę kolorów uzupełnią również indygo, kobalt, czerwień i khaki.

Zobaczcie kolekcję TALLY WEiJL na jesień i zimę 2013 >>