Sinsay bardzo precyzuje swoją grupę docelową i konsekwentnie tworzy dla niej swój przekaz. Mimo że nie jesteśmy zbuntowanymi piętnastolatkami, też łapiemy się na haczyk kolorowych i żywiołowych kampanii marki realizowanych przez najlepszych polskich fotografów i operatorów.

Tym razem Sinsay zabiera nas do Indii, gdzie biegniemy za dwiema bohaterkami odkrywającymi nieznane. Egzotyczne plenery migają przed oczami jak sceny najbardziej zwariowanych klipów z MTV, a wspólnym mianownikiem jest po prostu świetna zabawa, małe grzeszki i trendowe ubrania. 

W najnowszej odsłonie brandu wszystkie „the good bad girls” znajdą wiele ciekawych propozycji, aby stworzyć modowy wakacyjny look i wyróżnić się w tłumie. Kolekcja SiNSAY na SS’14 to cała gama kolorowych i modnych propozycji. Lekkie, ładnie układające się tkaniny zdobione, przykuwającymi wzrok, często etnicznymi wzorami, jeans i duża różnorodność barw są idealne na nadchodzący sezon - czytamy w informacji prasowej.


Film promujący kolekcję Sinsay na wiosnę lato 2014 wyprodukowany został podczas sesji zdjęciowej na Goa. W rolach głównych wystąpiły Angelika Banach i Adri. Dziewczyny uwodzą, wcielając się w rolę niepokornych podróżniczek flirtujących z nowopoznanymi facetami. Sinsay mówi głosem nowego pokolenia żądnego wrażeń. To agresywna, ale dobra marketingowa strategia.

Scenariusz: Marta Ożóg-Orzegowska i Michał Popczyk

Zdjęcia i montaż: Michał Popczyk

Produkcja: Warsaw Creatives