„Full Circle” to swego rodzaju modowa autobiografia marki debiutującej  przed dziesięciu laty na łódzkim Fashion Weeku. Nie sposób nie zauważyć jak daleką drogę przeszedł polski brand NENUKKO tym bardziej, że premiera nowej kolekcji odbyła się w ramach indywidualnego showroomu w trakcie Japan Fashion Week w Tokio (18-20 października). Tak wyjątkowa przestrzeń wydaje się nie tylko imponującym, ale przede wszystkim nieprzypadkowym wyborem. W końcu inspiracje japońską estetyką zauważalne są w stylistyce marki od samego początku.

Wszyscy, którzy cenią NENUKKO za tworzenie świadomej mody, z pewnością zakochają się w ich jubileuszowej propozycji. „Full Circle” to bowiem autobiograficzna opowieść bezpośrednio nawiązująca do najważniejszych momentów w historii marki. Odnajdziemy w niej połączone w zaskakujące patchworki, autentyczne elementy tkanin pochodzące z minionych kolekcji. Manualnie zestawiane ze sobą bawełniane popeliny i batysty układają się w geometrycznie zharmonizowane gamy kolorystyczne. Niekonwencjonalny charakter całości uwydatniają obszerne formy rzucające wyzwanie tradycyjnym kanonom idealnych proporcji kobiecej sylwetki. Kolejne zaskoczenie stanowią falbany, które po raz pierwszy stanowią istotny detal oversize’owych krojów NENUKKO.

Twórcy sami mówiąc o kolekcji „Full Circle”, podkreślają: „Planowanie zużycia surowców wraz z pozostałościami poprodukcyjnymi to odtwarzanie zasady procesów naturalnych, które zamykają się w pełnych cyklach. To także sztuka nadawania nowej jakości temu, co wydawało się bezwartościowe i niepotrzebne. To przywracanie życia ideom, recycling pomysłów i tworzenie zastosowań dla odrzuconych materiałów, przez nadawanie im nowych kontekstów.”.

Zobacz też: NENUKKO na Amazon Fashion Week w Tokio

Tylko u nas macie okazje zobaczyć nieujawnione dotąd zdjęcia z kampanii opowiadającej o nowej kolekcji „Full Circle”. Za obiektywem doskonały Przemysław Brynkiewicz, w roli modelki zaś Delfina Dellert. Koniecznie zajrzyjcie do galerii!