Na kolekcję Ganni składa się 26 unikalnych sylwetek, które zostały stworzone z tkanin odzyskanych z produkcji poprzednich kolekcji. Linia przeznaczona tylko do wypożyczeń została zainspirowana miłością do muzyki i występami na żywo, za którymi tak bardzo tęsknimy. W tej atmosferze zaplanowano też oprawę prezentacji duńskiej marki podczas Tygodnia Mody w Kopenhadze. Kolekcję ożywią występy na żywo międzynarodowych artystek m.in. Coco O., Deb Never czy Zsela, a relacja z całego wydarzenia będzie dostępna 4 lutego o 17:00 live na stronie internetowej oraz kanałach społecznościowych marki. Ganni pokaże unikalne ubrania i dodatki z poprzedniego sezonu, którym projektanci nadali drugie życie za pomocą haftów, cięć czy ręcznego malowania. 

W tym sezonie chcieliśmy stworzyć kolekcję sceniczną, tak aby podkreślić energię występów na żywo i naszą miłość do muzyki. Cofnąłem się w czasie do oglądania MTV i koncertów, gdy byłem nastolatkiem" - powiedział Ditte Reffstrup, dyrektor kreatywny marki.

Copenhagen Fashion Week przenosi się w całości do sieci.

Fanki marki na pewno będą zachwycone takimi elementami garderoby jak: skórzana kamizelka ze stożkowym biustonoszem ozdobionym kryształkami, cekinowa kurtka dżinsowa czy ręcznie malowane buty. Kolekcja powstała we współpracy z lokalną, kopenhaską artystką i projektantką kostiumów - Nanną Bernholm, która współpracowała z dyrektorem kreatywnym przy tworzeniu ręcznie robionych elementów. Dla obojga artystów najważniejszym było maksymalne wykorzystanie istniejących tkanin z poprzednich kolekcji.

Ganni, marka na punkcie której oszalał Instagram.

Każda rzecz z kolekcji będzie dostępna do wypożyczenia w Danii i Wielkiej Brytanii na stronie repeat.ganni.com na czas od jednego do trzech tygodni. Ceny będą wahać się się od 26 funtów za longsleeve tie dye do 78 funtów za skórzaną kamizelkę, które trafią do szaf klientek jako tymczasowi goście.