Klasyki z kobiecą duszą. Tak najprościej można by opisać nowości młodej polskiej marki DayShift. W ofercie królują zwiewne sukienki midi i maxi, romantyczne kimona w nonszalanckim wydaniu oversize, ręcznie robione swetry o ponadczasowym kroju oraz monochromatyczne sety z linii homewear.

Katowicka marka, która w tym roku świętować będzie drugie urodziny, po raz pierwszy postawiła na kurtki - jedna wykonana z grubszej, strukturalnej bawełny, druga z rzadko spotykanego w Polsce włókna, jakim jest ramia.

„Ubrania z najnowszej kolekcji Day One to powiew wspomnień wielkomiejskiej tkanki. Jest wygodnie, uniwersalnie i bezpretensjonalnie, a jednocześnie kobieco i świeżo.” czytamy w informacji prasowej. 

Uwagę zwracają także nadające całości charakteru detale. Zmysłowe wycięcia, subtelne wiązania drobne marszczenia i puszyste bufki wyeksponowano w towarzyszącej premierze nowej kolekcji sesji zdjęciowej. Zdjęcia odbyły się w krakowskiej kawiarni Królowa Przedmieścia, która zachwyca wnętrzami inspirowanymi Bauhausem i  odniesieniami do dekadenckich wnętrz okresu Młodej Polski. Wybór miejsca nie był tutaj przypadkowy.

„Chcemy podkreślić, jak lokalna branża gastronomiczna jest dla nas ważna. Kawiarnie, restauracje, bary, które przez lata były częścią naszego życia, tkanki miejskiej w której żyjemy. W tym trudnym czasie wierzymy, że zasługują na maksimum naszego wsparcia. Te miejsca tworzą naszą codzienność i musimy zrobić wszystko, aby przetrwały.” - tłumaczą twórcy kampanii. 

„Tegoroczna wiosna jest dla nas nowym początkiem. Nasza kampania nosi nazwę Day One, ponieważ wierzymy, że rozpoczynamy razem coś nowego.” - podsumowuje Sonia Kubisa, założycielka marki DayShift, a my mamy nadzieję, że to pięknie zilustrowana zapowiedź nie tylko wiosny, ale i powrotu – na nieco zmienionych zasadach, ale w pełnej okazałości – świata, który pamiętamy sprzed pandemii. Tak malowniczego i beztroskiego jak ta kolekcja.

Kolekcję w całości kupicie już na oficjalnej stronie internetowej marki  oraz stacjonarnie: w warszawskim Cloudmine i w poznańskim Roma Concept Store, a cała kampania do obejrzenia premierowo w naszej galerii.