Top modelki kochają BLK DNM, które słynie z produkcji ciuchów basic w najwyższej jakości. Wbrew nazwie, denim nie dominuje, a marka kojarzy się głównie z doskonale skrojonymi żakietami. "Tux jacket 11", czyli żakiet smokingowy, jest kreowany na następcę "little black jacket" Chanel. W zeszłym roku powstała czarno-biała sesja zdjęciowa Inez & Vinoodh, w której wystąpiło 100 znanych pań, w tym top modelki takie jak Cara i Anja Rubik. Polka jest wierną fanką marki Johana Linderberga, którego poznała osobiście w Paryżu. Szwedzki projektant zaprosił ją wówczas do atelier i sprezentował jej ramoneskę. Od tego czau Anja stała się jego wierną klientką.

Anja Rubik w projekcie BLK DNM Close Up, fot. Inez & Vinoodh

Twarzą marki na sezon jesień-zima 2013 została Karlie Kloss, spadkobierczyni amerykańskich supermodelek lat 90., a zdjęcia zrobił sam Lindberg. W tym sezonie Karlie reprezentuje także domu mody Jean Paul Gaultier i IRO, nie mówiąc o kontrakcie Aniołka Victoria's Secret. Wszystko wskazuje jednak na to, że w czasie nachodzących tygodni mody będziemy tęsknić za Kloss. Top modelka żali się w wywiadzie dla Vanity Fair, że projektanci nie chcą jej zatrudniać! Podobno obecność Karlie na wybiegu odwraca uwagę od ubrań...

Karlie Kloss w kampanii BLK DNM jesień-zima 2013 >>>