Mango po raz kolejny pragnie podkreślić jedność ludzi, którzy podzielają pasję do mody i najnowszych trendów. Kampania wiosna-lato 2018 to kolejny element projektu, w którym kluczową rolę odgrywa hashtag #MangoGirls, dzięki któremu kobiety z całego świata mogą dzielić się własnymi interpretacjami oferty marki. W najnowszym asortymencie hiszpańskiej sieciówki znajdą się ubrania podkreślające "jedność człowieka z naturą". Do tego celu zespół projektowy użył barw z palety ziemi, zwiewnych materiałów oraz naturalnych tkanin jak len i bawełna. Kolekcja damska to przede wszystkim marszczone, prześwitujące, lejące się sukienki, oversize’owe płaszcze, aplikacje z falban i swetry o wyraźnym splocie. Dla mężczyzn również przygotowano dzianinowe pulowery, a oprócz tego proste kurtki i marynarki w ciepłych kolorach. 

Najnowsza kampania Mango przesycona naturalnymi kadrami powstała na rodzimej dla hiszpańskiej marki wyspie - Fuertaventurze. Zjawiskowe obrazy oraz krótki film (z podkładem piosenki zespołu Cat Power „Sea of Love”) przedstawiają intymne połączenie ludzi z przyrodą. Zdjęcia to dzieła wprawionej ręki włoskiego mistrza fotografii - Mario Sorrentiego. Mango ponownie (zobaczcie równie piękne zdjęcia do poprzedniej kampanii firmy na jesień-zimę 2017/2018) do współpracy zaangażowało modelki Amber Vallettę oraz Annę Ewers. Tym razem w piaszczystym plenerze towarzyszył im Noah Mills - kanadyjski model, aktor, scenarzysta i producent filmowy. Fryzurami bohaterów sesji zajął się Bob Recine, a za makijaż odpowiedzialna była Lisa Butler.

Kampanii wizerunkowej Mango na sezon wiosna-lato 2018 towarzyszą także dwa krótkie filmiki: